Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
_Maly_ Sympatyk FEFK Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-10-09 14:02:46 Wiem ze kilka osob kupilo ten tester diagnostyczny o ktorym byl watek tutaj
Po dojsciu juz gdzie sie go prawidlowo podlacza zgodnie z poprzednim tematem, teraz mam inne pytanko... Mianowicie jak sie z tym testerem obchodzic... czy testow dokonuje sie na wylaczonym silniku tylko na zapalonych kontrolkach, czy moze na wlaczonym silniku, czy tez w koncu co wydaje mi sie bardziej prawdopodobne trzeba podlaczyc tester, przekrecic kluczyk na lampki i kiedy wyskakuje komunikat bledu nr 10 trzeba odpalic silnik, a nastepnie dodac gazu zeby obroty siegnely powyzej 2,5 tys obrotow? Kwestia jest taka ze na wlaczonym silniku i na wylaczonym pokazuje mi zupelnie inne bledy taka kombinacje uzyskalem na wylaczonym silniku: 10, 111, 111, 10, 122, 124, 125, 122, 124, 125, 10, 521, 521 a taka na wlaczonym: 10, 111, 20, 10, 116, 173, 538, 116, 173, 538 Dodam ze wymienilem wlasnie czujnik przepustnicy... wiec nie wiem dlaczego pokazuje blad tego czujnika (jest mala szansa ze kupilem zdupiony... ale mam nadzieje ufajac sprzedawcy ze nie Czy komputer trzeba resetowac poprzez odlaczenie akumulatora bo inaczej pamieta wszystkie ostatanie bledy? Odlaczylem aktualnie akumulator za pare min pojde zrobic test ponownie.. Interesuje mnie rowniez blad 538 na wlaczonym silniku - oznacza on wg instrukcji dolaczonej do urzadzenia "blad operatora podczas autotestu" - czegos nie zrobilem, ale czego? (ruszalem kierownica i dodawalem gazu powyzej 2,5 tys, jeszcze jakas czynnosc nalezy wykonywac podczas testow?) |
_Maly_ Sympatyk FEFK Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-10-09 14:26:52 Jeszcze jedna kwestia, bo sugerujac sie tym co opisane tutaj
Co oznacza sprawdzic ustawienie zaplonu i biegu jalowego? [ wiadomość edytowana przez: _Maly_ dnia 2007-10-09 14:27:47 ] |
cinus Sympatyk FEFK Ford Escort podlasie | 2007-10-09 15:37:53
|
_Maly_ Sympatyk FEFK Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-10-09 21:43:49
Chyba sie nie zrozumielismy ja pytalem co to jest ustawienie zaplonu bo w instrukcji na tej stronie jest napisane aby to zrobic podczas testu
|
miskalec Escort MKVI kombi Lipsko | 2007-10-09 22:23:48 może tak; z tego co ja zrozumiałem sprawdzić ustawienie zapłonu i regulator biegu jałowego wykonuje sie tylko wtedy kiedy wyskoczy błąd nr. 60 a u ciebie nie zauważyłem abyś taki wypisał więc nie wiem czy jest sens się martwić na zapas (być może w niektórych wersjach trzeba to robić-nie wiem nie mam pojęcia) , a co do błędu nr.538 (błąd operatora) to-przed zakupem testera dla siebie spytałem się kilku osób na jego temat i dwóch mówiło o tym błędzie nawet i u mnie wyskoczył więc nie jesteś sam |
_Maly_ Sympatyk FEFK Escort Cabrio Turbo Kalisz | 2007-10-09 22:29:15
mhm no to moze nie mam juz bledow... ewentualnie blad nr 10 jeszcze pozostaje kwestia sporna - czy to komunikat "dodaj gazu aby wzrosly obroty" czy tez "niskie cisnienie na cylindrze" - jak bede mial mozliwosc to postaram sie jakos sprawdzic to cisnienie recznie na cylindrach. |