Jeśli częstotliwość pojawiania się niektórych nieoficjalnych informacji w prasie może być wskaźnikiem tego, jak w rzeczywistości będzie wyglądać nowe Murcielago, to mamy dla was kilka ciekawostek.
Lamborghini LP700-4 prawdopodobnie będzie dysponować „znakiem rozpoznawczym” marki w postaci unoszonych wertykalnie drzwi. Poza tym należy spodziewać się karbonowego kadłuba typu „monocoque” i zawieszenia w stylu Formuły 1. Włoski prodducent potwierdził bowiem, że Lamborghini LP700-4 będzie miało nadwozie o 70% sztywniejsze od Murcielago i wagę ogólną mniejszą o 200 kg.
Oczekuje się też, że nowe Lambo korzystać będzie z 6,5-litrowej jednostki V12 o mocy 700 KM (dostępnej przy 8250 obr./min.) i maksymalnym momencie obrotowym 680 Nm, dostępnym przy 5500 obr./min. Dzięki temu Lamborghini LP700-4 ma się rozpędzać do 350 km/h, a pierwszą „setkę” na liczniku osiągać już po 2,9 sekundy. Moc na wszystkie koła przekazywać będzie 7-biegowa przekładnia.
Trudno w tej chwili powiedzieć coś na temat ceny nowego modelu, ale oczekuje się, że Lamborghini LP700-4 zadebiutuje oficjalnie w Genewie, więc należy się spodziewać, że na początku 2011 roku pojawi się więcej szczegółów na ten temat.