Jak można zauważyć na zdjęciach opublikowanych na oficjalnym profilu firmy, dodatki aerodynamiczne są bardzo subtelne, podobnie jak w przypadku pakietu dla Lexusa LC, przedstawionego niedawno przez TRD, dostawcę fabrycznych rozwiązań tuningowych dla Lexusa. Taka powściągliwość jest jednak rzadko spotykana u niezależnych tunerów, którzy zwykle dużo bardziej ingerują w wygląd samochodu. Świadczy to pośrednio o jakości designu nadwozia flagowego coupe Lexusa – daleko idące modyfikacje zakłóciłyby doskonałą harmonię tego dzieła sztuki.
Lexus LC produkowany jest w dwóch wersjach silnikowych. Hybrydowy Lexus LC 500h wykorzystuje 24-zaworowy, 3,5 litrowy silnik V6 8GR-FXS o mocy 299 KM przy 6600 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 348 Nm przy 4900 obr./min współpracujący z silnikiem elektrycznym. Napęd modelu LC 500 stanowi pięciolitrowy, wolnossący silnik o mocy 477,5 KM przy 7100 obr./min i maksymalnym momencie obrotowym 540 Nm przy 4800 obr./min, współpracujący z dziesięciobiegową przekładnią automatyczną o czasach przełączania biegów porównywalnych ze skrzyniami dwusprzęgłowymi.