Lexus GS jest modelem mieszczącym się między kompaktowym IS, a luksusowym LS. Ta średniej klasy limuzyna wyróżnia się bardzo efektownym, zaprojektowanym przez Giorgio Giugiaro nadwoziem. Samochód ten jest doskonałym połączeniem wysokiego komfortu podróżowania z zacięciem sportowym. Czterodrzwiowy, sportowy sedan pojawił się na rynku po raz pierwszy w 1991 roku, jako konkurencja dla takich modeli, jak BMW serii 5 i Mercedesa klasy E.
Od 2006 roku na rynku znajduje się trzecia już generacja GS, zaprojektowana zgodnie z najnowszą filozofią Lexusa – L-Finesse, charakteryzująca się bardziej muskularnym nadwoziem, o linii dachu spływającej nieprzerwanie od części środkowej ku tyłowi. Od 2007 roku GS dostępny jest także jako auto hybrydowe.
W Stanach Zjednoczonych i Japonii wkrótce będzie można zamówić Lexusa GS w specjalnych wersjach Black Line Special Edition oraz Eternal Touring. Obie wprowadzają długą...
czytaj dalej
Japończycy odświeżają Lexusa GS F. Sportowa limuzyna z 5-litrową V-ósemką pod maską doczekała się delikatnych zmian stylistycznych na zewnątrz i w środku, a także...
czytaj dalejZ okazji dziesięciolecia wyczynowej serii F Lexus przygotował specjalne wersje modeli RC F i GS F 10th Anniversary Edition, przyciągające wzrok naprawdę imponującym wyglądem. ...
czytaj dalej
Hybrydowa limuzyna Lexus GS już po raz drugi została uhonorowana tytułem "Taxi des Jahres 2017" w plebiscycie niemieckiego branżowego magazynu "taxi...
czytaj dalejNa odbywających się w Las Vegas targach SEMA (Specialty Equipment Market Association), prezentujących ofertę rynku wyposażenia dodatkowego i modyfikacji samochodów, uwagę ...
czytaj dalejJak podaje portal Lexus Enthusiast, japoński producent samochodów luksusowych zarejestrował w Australii znak towarowy Lexus RX 300 (jest on już zarejestrowany w Europie). Może to ...
czytaj dalej