Lexus LS piątej generacji zadebiutował na początku tego roku w Detroit w wersji LS 500 z 3,5-litrowym silnikiem V6 twin turbo o mocy 415 KM i maksymalnym momencie obrotowym 600 Nm, współpracującym z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów. Wiosną na salonie samochodowym w Genewie przedstawiono hybrydowego Lexusa LS 500h z jednostką napędową Lexus Multi-Stage Hybrid System o łącznej mocy 359 KM (264 kW).
Pokazany w Chinach Lexus LS 350 został wyposażony w 3,5-litrowy, wolnossący, sześciocylindrowy silnik widlasty o mocy 318 KM i maksymalnym momencie obrotowym 380 Nm (prawdopodobnie 2GR-FKS, zaadaptowany z japońskiej wersji modelu GS 350) i 10-biegową przekładnię automatyczną.
Według chińskich mediów, cena modelu LS 350 powinna wynosić około miliona juanów, czyli 146 tys. USD – oznacza to, że auto nie będzie objęte podatkiem od luksusu, obowiązującym od sumy 190 tys. USD. Cena podstawowego modelu LS 500 z 415-konnym silnikiem twin turbo, który w Chinach nie jest jeszcze oferowany, byłaby na pewno wyższa od tej kwoty.