To aż o 17% więcej niż w analogicznym okresie poprzedniego roku. W samym lipcu co drugi Lexus, który wyjeżdżał po raz pierwszy na polskie drogi, to model UX. Samochód ma też bardzo mocną pozycję na rynku. UX zajmuje wysokie, trzecie miejsce w bardzo konkurencyjnym segmencie C SUV Premium z udziałem w rynku wynoszącym 12,3%.
Miejski crossover dostępny jest z silnikiem benzynowym o mocy 173 KM (UX 200) lub z wydajną i ekonomiczną hybrydą czwartej generacji (UX 250h) w wersji z napędem na przód lub na cztery koła E-FOUR. UX 250h ma 184 KM mocy i zużywa średnio od 5,3 l/100 km w wariancie z napędem na przednie koła.
Lexus UX dostępny jest w aż sześciu wersjach wyposażeniowych z bogatym wyposażeniem standardowym. Każdy model ma dwustrefową klimatyzację automatyczną, nowy system multimedialny z nawigacją w chmurze, inteligentnego asystenta głosowego Lexus Concierge oraz możliwość zdalnej obsługi wybranych funkcji auta, a także pakiet systemów bezpieczeństwa Lexus Safety System + 2.5 z udoskonalonym systemem wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS).
UX Business z pakietem Techno od 159 900 zł
Samochód przekonuje klientów krótkim czasem oczekiwania. Lexus UX 200 w wersji Business z pakietem Techno jest teraz dostępny już od 159 900 zł, a auto zamówione jeszcze w sierpniu będzie można odebrać na przełomie września i października. Wersja Business z pakietem Techno oferowana jest też z układem hybrydowym. UX 250h z napędem na przód w tym wariancie kosztuje od 171 900 zł.
Wyposażenie wersji Business z pakietem Techno obejmuje podgrzewane przednie fotele i kierownicę oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną z technologią oczyszczania powietrza Nanoe®. W standardzie ma również kamerę cofania, automatyczne wycieraczki, reflektory LED z automatycznymi światłami drogowymi, chromowane relingi dachowe oraz czarne nakładki na błotniki. We wnętrzu znajdziemy ładowarkę indukcyjną, elektrycznie sterowaną pokrywę bagażnika, system monitorujący martwe pole w lusterkach (BSM) oraz system ostrzegający o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z funkcją samodzielnego zatrzymania (RCTAB), który pomaga uniknąć kolizji przy wyjeżdżaniu z prostopadłych miejsc parkingowych.
Wersja F SPORT Design z rabatem do 33 tys. zł
Wersja F SPORT Design to nowość w ofercie modelu UX, która łączy sportowe akcenty stylistyczne ze wszystkimi elementami wyposażenia wersji Business z pakietem Techno. UX F SPORT DESIGN wyróżnia się czarnym grillem ze wzorem kratki w kształcie litery L i tylnym zderzakiem w stylistyce F SPORT. Uwagę zwracają też 18-calowe felgi aluminiowe o 10 ramionach, które pokryto ciemnym metalicznym lakierem, a klienci mogą też zamówić dwukolorowe malowanie nadwozia z czarnym dachem. We wnętrzu znajdziemy tapicerkę ze skóry syntetycznej Tahara ze szwami Sashiko, która dostępna jest w trzech wariantach kolorystycznych.
UX 200 w wersji F SPORT Design dostępny jest już od 164 900 zł z krótkim terminem odbioru. Rabaty i korzyści przy zakupie hybrydowego UX-a 250h F SPORT Design z napędem na przód wynoszą aż 33 tys. zł, a auto kosztuje od 176 900 zł. Samochód oferowany jest także z korzystnym finansowaniem w ramach leasingu KINTO ONE.