W gamie Lexusa RC F debiutuje nowa, limitowana wersja Ultimate Edition, która podkreśla sportowy charakter tego modelu. Za bazę posłużyła odmiana Track Edition, która jest najbliższa wyścigowych aut klasy GT3.
To najlżejsza wersja w całej gamie za sprawą zastosowania włókna węglowego do wykonania dachu, maski oraz przedniego i tylnego zderzaka. Auto ma też poprawione właściwości aerodynamiczne oraz inną charakterystykę pracy zawieszenia. W wersji Ultimate Edition każdy element został detalicznie dopracowany.
Pod maską pracuje 5-litrowy silnik V8, który rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy, a prędkość maksymalna wynosi 270 km/h. Inżynierom udało się poprawić brzmienie auta w tej wersji poprzez precyzyjne wyważenie tłoków i korbowodów.
Lexus RC F Ultimate Edition ma aktywny spojler tylny, a nie zamontowany na stałe jak w przypadku odmiany Track Edition. Wykonany jest on ze sztywnego, lekkiego tworzywa sztucznego wzmocnionego ogniowo węglem (CFRP). Wysuwa się po osiągnięciu 80 km/h, żeby zagwarantować większy docisk i tym samym lepsze prowadzenie przy wyższych prędkościach. Spojler chowa się automatycznie przy prędkościach poniżej 40 km/h, a auto zachowuje elegancką linię.
Powstanie tylko 30 egzemplarzy Lexusa RC F Ultimate Edition na rynek europejski, a Polska będzie jednym z nielicznych krajów, w których to auto będzie można kupić. RC F z limitowanej serii będzie miał wyjątkowy lakier Titanium Carbide Grey, niedostępny w żadnej innej wersji tego modelu. We wnętrzu na podłokietniku w drzwiach od strony kierowcy umieszczono tabliczkę z numerem seryjnym auta, a na lusterkach bocznych zamontowano oświetlenie przestrzeni wokół pojazdu ze słynnym symbolem „F” Lexusa.
Pierwsze egzemplarze Lexusa RC F Ultimate Edition dotrą do klientów wiosną 2024 roku.