Hybrydowy model LS 600h łączy unikalną technologię elektryczno-spalinową (Lexus Hybrid Driver) z systemem stałego napędu na obie osie (AWD). Jest to już trzeci model (po GS i RX) wykorzystujący napęd hybrydowy, dzięki któremu możliwym stało się połączenie ekologii i ekonomii ze świetnymi osiągami gwarantującymi niezapomniane doznania za kierownicą.
Benzynowa jednostka 5.0 V8, współpracująca z silnikami elektrycznymi, zapewnia nowemu LS 600h osiągi porównywalne z wolnossącymi, benzynowymi V12. System jest w stanie wytworzyć łączną moc na poziomie 450 KM zużywając przy tym średnio 9,5 l benzyny bezołowiowej na 100 km i emitując do atmosfery poniżej 220 g/km dwutlenku węgla. Nowy, 5-litrowy silnik V8 został wyposażony w najnowsze rozwiązania koncernu w dziedzinie sterowania rozrządem (Dual VVT-i w tym VVT-iE – pierwszy na świecie elektryczny system zarządzający pracą ssących wałków rozrządu). W połączeniu z przekonstruowanym systemem napędu elektrycznego zapewnia on autu doskonałe osiągi.
Tak potężna moc wymagała opracowania od nowa systemu napędu obu osi (AWD), opierającego się na trzech różnych konfiguracjach. Standardowo dzieli on moment obrotowy między przednią i tylną oś, w stosunku 40% do 60%. Nad prawidłową przyczepnością czuwa zaawansowany Vehicle Dynamics Integrated Management (VDIM), skupiający w sobie funkcje systemów ABS, EBD, Electronically Controlled Braking (ECB), Traction Control (TRC) i Vehicle Stability Control (VSC). Całość współpracuje z najnowszej generacji, inteligentnym, pneumatycznym zawieszeniem (Air Suspension + Adaptive Variable Suspension) oraz elektrycznym systemem wspomagania kierownicy (EPS).
Hybrydowy LS charakteryzuje się bardzo wysokim poziomem bezpieczeństwa czynnego i biernego. Sztandarowym przykładem jest tutaj zaawansowany Pre-Crash Safety System (PCS), współpracujący z systemem wykrywającym przeszkody Advanced Obstacle Detection System oraz układem monitorującym pracę kierowcy - Driver Monitoring System. Dzięki tym rozwiązaniom auto nie tylko jest w stanie wykryć niezauważoną przez kierowcę przeszkodę i uruchomić procedurę awaryjną w momencie np. zaśnięcia za kierownicą, ale również w ułamkach sekund przygotowuje pojazd do zderzenia, starając się do maksimum zniwelować jego skutki.
Najnowszy LS 460 (napędzany klasycznym silnikiem spalinowym o mocy 380 KM) jest już dostępny w polskiej sieci dealerskiej Lexusa w dwóch bogatych wersjach wyposażenia: elegance oraz prestige. Cennik modelu otwiera cena brutto 355 000 PLN. Hybrydowy model LS 600h będzie dostępny w Polsce od połowy roku 2007.