Lexus IS F w wersji na rok 2011 przeszedł delikatną kurację odmładzającą. Samochód jest obecnie wyposażony w reflektory z żarówkami wyładowczymi (HID), których integralną część stanowią lampy diodowe do jazdy dziennej. Gama dostępnych kolorów nadwozia została poszerzona o czarny Starlight Black GF.
We wnętrzu IS F zastosowano nowe aplikacje z włókna w kolorze ciemnego srebra, a kontrastujący szew skórzanej tapicerki, który poprzednio był biały, teraz jest niebieski. Skorygowany kształt przednich foteli zapewnia kierowcy skuteczniejsze podparcie, a nowe koło kierownicy pozwala na pewniejszy chwyt i lepsze wyczucie pojazdu.
W nowym zespole wskaźników przeprojektowano położenie obrotomierza, prędkościomierza i wskaźnika wybranego biegu, tak aby zapewnić natychmiastową czytelność i maksymalną przejrzystość podczas szybkiej jazdy. Duży, centralnie umieszczony obrotomierz wyposażony jest we wskaźnik prędkości obrotowej, aby pomóc kierowcy w odpowiednim doborze przełożenia. Wskaźnik świeci się przy trzech wartościach – 5000 obr/min, 5500 obr/min. oraz 6200-6550 obr/min (w zależności od aktualnie wybranego biegu).
Pod maską bez zmian. Pracuje tu 5-litrowy silnik V8, dysponującym mocą 420 KM przy 7000 obr/min oraz momentem 500 Nm przy 5200 obr/min. Jednostka ta współpracuje z 8-stopniową automatyczną skrzynią biegów SPDS (Sports Direct Shift) dającą możliwość ręcznego sterowania za pomocą dźwigni. Pojazd jest w stanie rozpędzić się od 0 do 100 km/h w zaledwie 4,7 s, a jego prędkość maksymalna jest ograniczona elektronicznie do 270 km/h.