Maserati łamie konwencje i robi kolejny krok w kierunku ekstremalnej indywidualizacji samochodów. Marka prezentuje nowe Ghibli Hybrid Love Audacious, stworzone we współpracy z CANOTWAIT_ – chińską marką modową założoną przez znanego aktora, piosenkarza i trendsettera Williama Chana. W ostatnich latach CANOTWAIT_ cieszy się rosnącą popularnością zarówno wśród młodych klientów, jak i w segmencie mody ulicznej.

Maserati Ghibli Hybrid Love Audacious
Specjalna edycja Ghibli Hybrid narodziła się w ramach programu indywidualizacji Maserati Fuoriserie. To ucieleśnienie możliwości personalizacji samochodów „na miarę” wyjątkowej osobowości klienta. Hasło „Break the Rules” (z ang. złam zasady) stanowi wezwanie do działania i łączy postawę prawdziwych trendsetterów, którzy łamią konwencje i tworzą unikalny styl, z nowym, odważnym głosem włoskiej marki. Program Maserati Fuoriserie ma na celu uwolnienie kreatywności klientów – zaoferowanie im czystej kartki papieru, na której będą mogli spisać własną historię. A nowe Ghibli Hybrid Love Audacious daje tu zjawiskowy przykład.

Maserati Ghibli Hybrid Love Audacious
Data premiery – 20 maja – nie była przypadkowa. W Chinach funkcjonuje wiele ciągów cyfr, które w wymowie przypominają określone hasła. Pod liczbą 520 (20 maja) kryje się wyznanie „kocham cię” i właśnie tego dnia w Państwie Środka obchodzi się nowe święto miłości. Aby uczcić ten szczególny dzień, włoska śmiałość i osiągi spotkały się z chińskim stylem inspirowanym miłością.

Maserati Ghibli Hybrid Love Audacious
Od strony wizualnej Ghibli Hybrid Love Audacious charakteryzuje się nowym, specjalnym odcieniem nadwozia: Digital Aurora. To wyjątkowo emocjonujący kolor, stworzony w ramach wspólnej koncepcji CANOTWAIT_ i Maserati. Mieszanka nasyconego fioletu z relaksującymi niebieskawymi nutami swoją inspirację czerpie ze wschodu słońca oraz magicznego światła Aurory (z ang. zorza, ale także bogini poranka – przyp. tłum.). Aby trójwarstwowa powłoka nabrała jeszcze odważniejszego wyrazu, wprowadzono do niej eksperymentalny pigment w postaci różowych płatków szkła, który tworzy cyfrowy efekt zgodny z aktualnym trendem phigital (połączenie słów „physical” oraz „digital”, w wolnym tłumaczeniu połączenie świata rzeczywistego i cyfrowego).
Zaczynając od idei oraz palety kolorów, CANOTWAIT_ i Maserati specjalnie dla limitowanej serii stworzyli ekskluzywny lakier, inspirowany współczesnym stylem kolekcji Unica.

Maserati Ghibli Hybrid Love Audacious
Fioletowy odcień stanowi wizytówkę nowej edycji Fuoriserie. Wybrano go nie tylko ze względu na wieloletnie skojarzenie z ideą luksusu i ekskluzywności, ale także po to, by podkreślić ulotny akcent tajemniczości oraz unikalności. Trudno o lepszy sposób na przedstawienie niezwykłego związku pomiędzy młodą, odważną marką mody ulicznej a zuchwałym duchem Maserati. Ciekawostka: fiolet to jedna z ulubionych barw Williama Chana.
Zewnętrzny wygląd Ghibli Hybrid Love Audacious dopełniają 20-calowe obręcze kół Teseo w kolorze Dark Miron, dostępne również w palecie Maserati Fuoriserie. Wyjątkową serię zdobią wreszcie dwa spersonalizowane emblematy CANOTWAIT_: jeden na karoserii, tuż nad charakterystycznymi otworami wentylacyjnymi Maserati, a drugi w kabinie – aby dodatkowo podkreślić ekskluzywność projektu.

Maserati Ghibli Hybrid Love Audacious
Do najbardziej wyjątkowych aspektów kampanii nowej edycji należy otwarcie pawilonu Maserati w Szanghaju, również zaplanowane na 20 maja (520). Młodzi klienci i influencerzy ze świata mody ulicznej mogą poznać tam proces kreacji samochodu – począwszy od etapu inspiracji i koncepcji, a skończywszy na produkcji.
Sprzedaż Ghibli Hybrid Love Audacious rozpocznie się w maju br., od serii limitowanej do zaledwie 8 egzemplarzy (tylko na rynek chiński).