Salon motoryzacyjny w Tokio będzie otwarty dla publiczności od 24 października do 4 listopada, a dwa samochody koncepcyjne zostaną zaprezentowane w Tokyo Big Sight.
Na stoisku MMC pojawią się również inne pojazdy. Debiut w Japonii będzie święcił MITSUBISHI ENGELBERG TOURER - średniej wielkości SUV, wykorzystujący silnik elektryczny, który w marcu 2019 r. został zaprezentowany podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie. Eksponowane będą również: elektryczna hybryda ładowana z gniazdka Outlander PHEV; crossover Eclipse Cross; minivan Delica D:5; miejski K-car eK Cross i inne modele z segmentu Kcars, sprzedawane w Japonii.
MI-TECH CONCEPT (światowa premiera)
MI TECH CONCEPT ucieleśnia wartości MMC, przekazane w globalnym haśle korporacyjnym – „Drive your Ambition” - jako model koncepcyjny „elektrycznego SUV-a, który zapewnia niezrównaną przyjemność z jazdy i pewność prowadzenia w każdych warunkach terenowych i pogodowych”. Nowy, mniejszy i lżejszy hybrydowy zespół napędowy (PHEV), czterosilnikowy elektryczny układ napędu na wszystkie koła oraz zaawansowane systemy wspomagania kierowcy i aktywnego bezpieczeństwa stanowią kwintesencję konceptu tego małego, zelektryfikowanego SUV-a.
Mitsubishi MI-TECH CONCEPT
System PHEV
Zoptymalizowano układ PHEV tego niewielkiego SUV-a pod kątem masy i kompaktowych rozmiarów, a w miejsce benzynowego silnika-generatora zastosowano jednostkę benzynową z turbodoładowaniem. Dzięki temu kierowca może korzystać z trybu jazdy bezemisyjnej i szeregowych trybów hybrydowych, a także czerpać przyjemność z płynnego przyrostu mocy charakterystycznej dla pojazdów wyposażonych w silniki elektryczne.
Czterosilnikowy układ elektrycznego napędu na wszystkie koła
MI-TECH CONCEPT napędza 4-silnikowy układ 4WD o nazwie Quad Motor z aktywnym systemem kontroli znoszenia AYC, korzystającym z dwóch silników dla przedniej i tylnej osi. Pozwala to na przekazywanie optymalnego momentu obrotowego na wszystkie cztery koła. Daje to kierowcy pewność prowadzenia, zarówno podczas codziennej jazdy w mieście, jak i niezwykłe możliwości w wymagającym terenie.
Systemy bezpieczeństwa aktywnego i wspomagania kierowcy
Interfejs człowiek-maszyna (HMI) koncepcyjnego MI-TECH wyświetla na przedniej szybie wiele informacji oraz uzyskiwane przez zaawansowane układy optyczne hologramy rozszerzonej rzeczywistości. System wspomagania kierowcy MI-PILOT nie ogranicza się wyłącznie do ostrzegania o niebezpieczeństwach, ale może także ingerować w działanie układu kierowniczego oraz hamulcowego. Ponadto systemy bezpieczeństwa aktywnego wspierają kierowcę w celu unikania kolizji lub – kiedy jest nieunikniona – ograniczają jej skutki. Wszystkie te systemy współpracują ze sobą, zapewniając spokojną, bezpieczną i przyjemną jazdę.
Odwiedzający stoisko MMC będą mogli obejrzeć projekcje wirtualnej rzeczywistości, które pozwolą im oglądać samochód koncepcyjny pod różnymi kątami i z różnych odległości. Stereoskopowe projekcje modelu MI-TECH CONCEPT można będzie obracać, powiększać lub pomniejszać i oglądać w wybranych sceneriach. Oprócz tego, będzie można skorzystać z możliwości obserwowania wyświetlanej scenerii z wirtualnego wnętrza samochodu; widzowie - w stworzonych planach wirtualnej rzeczywistości – będą mogli poruszać się wokół samochodu, zaglądając do wnętrza lub oglądać pojazd znajdując się pod nim.
Super Height K-Wagon Concept (światowa premiera)
Nowa generacja modelu koncepcyjnego Super Hight K-Wagon jest odpowiedzią na życzenia kierowców, którzy chcą zwiększyć listę celów podróży i ruszyć w nieznane.
Mitsubishi Super Height K-Wagon Concept
Jako przedstawiciel japońskiego segmentu k-car Mitsubishi Super Height K-Wagon Concept oferuje pojemną kabinę, zapewniając jednocześnie osiągi i funkcjonalność, jakiej właściciele wymagają od swoich pojazdów. Jeśli samochód ma przy tym wiele z SUV-a, to musi być Mitsubishi.
Ten pojazd koncepcyjny zapewnia zwinność i wysokie osiągi, nie ograniczając podróżującym przestrzeni życiowej. Zapewnia również ochronę i bezpieczeństwo wszystkim pasażerom, dzięki wspomagającemu kierowcę podczas jazdy po autostradzie pakietowi MI-PILOT: systemowi utrzymującemu na pasie ruchu, systemowi przeciwdziałania skutkom kolizji czołowych, łagodzenia skutków niezamierzonego wciśnięcia pedału przyspieszenia i innym zaawansowanym funkcjom bezpieczeństwa aktywnego, dzięki którym jest klasyfikowany jako tzw SAPO CAR S (Safety Support Samochód S) w szerokiej klasyfikacji pojazdów, przyjętej przez rząd japoński.
MITSUBISHI ENGELBERG TOURER (premiera w Japonii)
Ten model koncepcyjny nowej generacji SUV-a średniej wielkości jest napędzany hybrydowym układem PHEV Mitsubishi Twin Motor. MITSUBISHI ENGELBERG TOURER oferuje znakomite osiągi, które pozwalają kierowcy cieszyć się jazdą w każdych warunkach pogodowych i na dowolnej nawierzchni drogowej. Zapewnia również duży zasięg, właściwy dla elektrycznych hybryd ładowanych z gniazdka (PHEV). Atrakcyjność SUV-a podnosi również luksusowe wykończenie oraz trzyrzędowy układ siedzeń, rozszerzający możliwości transportu wielu pasażerów.
Mitsubishi ENGELBERG TOURER
DENDO Drive House (DDH)
System DDH został pomyślany jako usługa kompleksowego zakupu, dostępna w salonach, łącząca sprzedaż, instalację i przeglądy serwisowe elementów systemu Vehicle-to-House (V2H), który składa się z pojazdu elektrycznego, adaptera V2H, paneli słonecznych i domowego zestawu akumulatorów. MMC rozpoczęła dzisiaj sprzedaż próbną usługi pakietowej DDH w niektórych regionach Japonii. Usługa DDH jest prezentowana na stoisku MMC wraz z elektryczną hybrydą Mitsubishi Outlander PHEV. Na wyświetlaczu możemy śledzić wizualizację przepływu energii w całym układzie DDH, zaczynając od paneli słonecznych dostarczających prąd ładujący akumulator trakcyjny samochodu, aż po wędrówkę nadmiaru energii elektrycznej z akumulatora pojazdu do domowej instalacji elektrycznej. Serwis DDH dostarcza klientowi korzyści, które obejmują oszczędności w kosztach energii elektrycznej i zapewnienie awaryjnego źródła zasilania.