Już w styczniu w ofercie pojawił się nowy Mitsubishi Pajero w wersji 5 drzwiowej z dwoma jednostkami napędowymi: zmodernizowanym silnikiem Diesla o pojemności 3.2 l. i mocy 170 KM z automatyczną lub manualną przekładnią oraz benzynowym silnikiem V6 o pojemności 3.8 l. i mocy 250 KM z automatyczną przekładnią.
Już w marcu w ofercie pojawi się Mitsubishi Pajero w wersji 3 drzwiowej z silnikiem Diesla o pojemności 3.2 l. i mocy 170 KM z automatyczną przekładnią. W marcu klienci będą już także mogli dokonać zakupu zupełnie nowego modelu Mitsubishi Outlander z 2-litrowym silnikiem Diesla o mocy 136 KM. Ponadto w marcu oferta pickupów L200 zostanie poszerzona o wersje z pojedynczą kabiną i półtorej kabiny (King Cab).
W kwietniu w salonach pojawi się nowy Colt coupe-kabriolet o nazwie Colt CZC z silnikiem benzynowym 1.5 l. o mocy 109 KM. Dodatkowo wielbiciele sportowych modeli Mitsubishi, takich, jak Lancer Evolution i Colt Turbo, będą mogli liczyć na bardzo szeroką ofertę wersji specjalnych.
Program dla firm
Ważną częścią tegorocznego planu rozwoju firmy jest program dla klientów instytucjonalnych, który ma na celu poprawienie konkurencyjności oferty Mitsubishi przeznaczonej dla wypożyczalni samochodów, urzędów, firm CFM (Car Fleet Management) oraz innych przedsiębiorstw posiadających własny park samochodowy.
Poprzedni rok był przełomowy dla MMC Car Poland w obszarze sprzedaży flotowej. W efekcie reorganizacji struktury działu sprzedaży w firmie powstała osobna komórka zajmująca się wyłącznie sprzedażą klientom instytucjonalnym. Dla działu sprzedaży flotowej został zarezerwowany oddzielny park samochodów testowych, rozpoczęto również organizację szkoleń dla firm CFM i decydentów w wielu przedsiębiorstwach.
W uzupełnieniu do wielu działań podjętych w 2006 roku w programie pojawi się propozycja dla klientów indywidualnych, wykorzystujących auta 4x4 w pracy. Od tego roku wprowadzono także system rabatów serwisowych dla aut firmowych.
Rozwój sieci dealerskiej
Sieć dealerów Mitsubishi poszerzy się w tym roku co najmniej o 6 nowych placówek - już w styczniu rozpoczynają działalność 2 salony z serwisami Mitsubishi Satall w Łodzi przy ulicy Liściastej 104 oraz Kolumny 3 oraz trzy placówki Mitsubishi Sobczyk - w Częstochowie (gdzie dotąd nie było stacji Mitsubishi), Katowicach i Opolu. W Częstochowie salon mieści się przy ulicy Wojska Polskiego 42, serwis przy ulicy Hutników 92/94, w Katowicach salon z serwisem zlokalizowano przy ulicy Francuskiej 78 a w Opolu salon z serwisem umiejscowiono przy ulicy Głogowskiej 23.
Obydwie nowe firmy mają wieloletnie doświadczenie na rynku motoryzacyjnym.
Firma Tadeusza Łempickiego (obecnie Satall) powstała w 1978 roku jako zakład mechaniki pojazdowej, a przez ostatnie 18 lat działała jako przedstawiciel firmy Nissan. W 2 nowoczesnych, atrakcyjnych obiektach mieszczą się salony samochodowe oraz serwisy mechaniczne. Obiekt przy ulicy Liściastej dysponuje 14 stanowiskami naprawczymi oraz serwisem blacharsko-lakierniczym. W obydwu salonach klienci mogą zapoznać się z pełną ofertą Mitsubishi i skorzystać z jazd testowych. Dzięki wieloletniej działalności na rynku motoryzacyjnym Satall oferuje szeroki wachlarz usług, zarówno w zakresie sprzedaży, jak i obsługi serwisowej samochodów marki Mitsubishi. Klienci mogą również wybierać spośród różnych form finansowania (zakup gotówkowy, kredyt, leasing) oraz warunków ubezpieczenia (atrakcyjne pakietowe polisy ubezpieczeniowe). Firma Satall prowadzi również komis samochodów używanych oraz przewiduje możliwość przyjęcia w rozliczeniu samochodów swoich klientów.
Zbigniew Sobczyk może pochwalić się 25-letnim doświadczeniem w branży motoryzacyjnej. Ostatnie 15 lat firma była, podobnie jak Satall, związana z marką Nissan. To przedsiębiorstwo świetnie znane w regionie, gdzie salony i serwisy Sobczyk zdobyły duże uznanie wielu klientów. Przedstawicielstwa Mitsubishi w Częstochowie, Katowicach i Opolu wyróżnia doskonała lokalizacja, nowoczesna architektura i funkcjonalność, zgodne z najostrzejszymi europejskimi standardami Mitsubishi. Serwisy dysponują nowoczesnym wyposażeniem z zakresu diagnostyki oraz wyspecjalizowaną kadrą mechaników i doradców w dziedzinie obsługi serwisowej. Kompetentni specjaliści do spraw sprzedaży udzielają wszelkich informacji na temat gamy pojazdów Mitsubishi: cen, wyposażenia i danych technicznych. Oprócz sprzedaży i znakomitego serwisu samochodów klienci mają zapewnione także dodatkowe usługi - różne formy finansowania (sprzedaż ratalna, leasing), ubezpieczenie oraz sprzedaż firmowych akcesoriów. Salony firmy Sobczyk wyróżniają się atrakcyjną ekspozycją wszystkich modeli marki Mitsubishi i gamą samochodów testowych przeznaczonych dla potencjalnych klientów. Do końca roku powstanie także kilka kolejnych nowych punktów, między innymi w Szczecinie.
Jakość i szkolenia
W 2007 roku firma MMC Car Poland będzie kontynuować działania na rzecz podwyższenia jakości obsługi klienta w sieci dealerskiej. Należy do nich intensywny plan szkoleń pracowników, sprzedawców i właścicieli punktów dealerskich oraz systematyczne wprowadzanie najwyższych europejskich standardów i norm oraz badania poziomu zadowolenia klienta. W 2006 roku kolejny raz potwierdziła się znakomita jakość i niezawodność aut Mitsubishi, gdyż liczba napraw gwarancyjnych spadła w stosunku do poprzedniego roku aż o 11%.