Mitsubishi Outlander - Nowa Klasa Przestrzeni

Mitsubishi Outlander - Nowa Klasa Przestrzeni06.04.2007
Rusza kampania reklamowa, promująca najnowszy model Mitsubishi Outlander. Hasło kampanii – Nowy Outlander – Nowa Klasa Przestrzeni podkreśla najważniejsze cechy tego auta ...

Rusza kampania reklamowa, promująca najnowszy model Mitsubishi Outlander. Hasło kampanii – Nowy Outlander – Nowa Klasa Przestrzeni podkreśla najważniejsze cechy tego auta, oferującego nową jakość przestrzeni dla kierowcy i pasażerów:

- przestronność i funkcjonalność wnętrza, które pomieści aż 7 osób, 2 rząd siedzeń składany przy pomocy 1 przycisku,
- wyrazistą, urzekającą sylwetkę, nawiązującą do stylizacji prototypu Pajero Evo 2+2,
- dużą przestrzeń bagażową – do 1700 litrów z dzieloną tylną klapą bagażnika

Ten slogan ma również za zadanie zwrócenie uwagi na inne, wyjątkowe elementy wyposażenia Outlandera, niespotykane w autach tej klasy, takie, jak:

- ekskluzywne nagłośnienie Rockford Fosgate
- system nawigacji z serwerem muzycznym i twardym dyskiem o pojemności 30 GB,
- sterowane przyciskami na kierownicy system audio, tempomat i zestaw "głośnomówiący", działający w systemie bluetooth,
- tylne lampy LED,
- system otwierania i zamykania drzwi bez kluczyka z możliwością zamykania okien.

Auto wyposażono w 2-litrowy, 140-konny, turbodoładowany silnik Diesla z pompowtryskiwaczami i 6-biegową, manualną przekładnię oraz wyrafinowany system napędu na 4 koła All Wheel Control wraz z systemem aktywnej stabilizacji tory jazdy i kontroli trakcji.

Ogłoszenia reklamujące nowego Outlandera i Dni Otwartych Drzwi w salonach dealerskich, które odbędą się między 14 a 21 kwietnia, ukażą się na łamach prasy codziennej (w Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Dzienniku), opiniotwórczych tygodników (Polityka, Wprost) i miesięczników (Twój Styl, Elle, Playboy).

W kwietniu w większości polskich miast pojawią się także plakaty wielkoformatowe oraz ogłoszenia radiowe.

Aby podkreślić ważność modelu Outlander w polityce firmy Mitsubishi, dla wszystkich europejskich klientów i miłośników tej marki stworzono Magazyn Outlander – ekskluzywne pismo poświęcone temu modelowi, opisujące również ciekawostki i innowacje z wielu dziedzin. To czasopismo zostało wysłane do klientów a także dołączone do kwietniowego wydania miesięcznika "auto motor i sport".

Kolejnym, niestandardowym działaniem w ramach kampanii Outlandera jest sesja mody z udziałem tego auta, zamieszczona w prestiżowym miesięczniku Playboy.

Wszystkim opisanym wyżej akcjom będą towarzyszyły lokalne działania właścicieli stacji dealerskich – przedpremierowe pokazy dla klientów, wystawy w centrach handlowych, ogłoszenia w prasie i lokalnych stacjach radiowych.

Działa już także witryna w całości poświęcona najnowszemu modelowi Mitsubishi Outlandera. Dzięki stronie www.outlander.mitsubishi.pl klienci mają dostęp do pełnej informacji na temat tego auta oraz mogą zamówić jazdę próbną i bezpłatny egzemplarz Magazynu Outlandera. Do końca kwietnia nowy Outlander pojawi się we wszystkich salonach dealerskich Mitsubishi w Polsce. We wszystkich placówkach klienci będą mieli możliwość umówienia się na jazdę testową.

Źródło: MMC Car Poland