Przy okazji 62. Salonu Samochodowego we Frankfurcie, gama wersji silnikowych modelu Outlander poszerzy się o dwie nowe jednostki:
2.2 Di-D Diesel common rail (1):
o 156 KM przy 4000 obr./min. i 380 Nm przy 2000 obr./min.,
o układ napędu wszystkich kół All Wheel Control,
o 6-biegowa przekładnia manualna,
o debiut rynkowy: czwarty kwartał 2007 roku.
2.4 l MIVEC, jednostka benzynowa (2):
o 170 KM przy 6000 obr./min. i 232 Nm przy 4100 obr./min.,
o napęd na dwa lub cztery koła, All Wheel Control (w zależności od rynku),
o 5-biegowa przekładnia manualna lub 6-biegowa przekładnia CVT z trybem sportowym i możliwością zastosowania łopatek do zmiany biegów przy kierownicy,
o debiut rynkowy: czwarty kwartał 2007 roku.
Dwa nowe silniki o wysokiej mocy będą doskonałym uzupełnieniem obecnie oferowanej 2-litrowej jednostki wysokoprężnej Di-D z pompowtryskiwaczami (140 KM przy 4000 obr./min. i 310 Nm przy 1750 obr./min.) o średniej mocy (3).
Inne nowości oferowane na rok 2008 to (w zależności od rynku):
- nowe, polerowane aluminiowe obręcze kół o średnicy 18 cali (standard w wersji Instyle)
- czujnik deszczu i tylne czujniki parkowania (standard w Intense+ i Instyle)
- miękkie w dotyku, lakierowane wykończenie tablicy rozdzielczej
- tylna kamera cofania dostępna w połączeniu z systemem komunikacyjnym Mitsubishi Multi Communication System (duży ekran dotykowy, dysk twardy (HDD), nawigacja satelitarna z muzycznym serwerem).
Pozostawiając rolę prawdziwego offroadera modelowi Pajero, Outlander znajduje swoje miejsce w sektorze pojazdów rekreacyjnych, choć może poszczycić się równie bezkompromisowymi rozwiązaniami.