Załoga Mitsubishi Lancera Evolution IX zajęła w szutrowym rajdzie rozgrywanym w okolicach Mikołajek najwyższy stopień podium, a za nimi uplasowali się obrońcy tytułu mistrza Polski, Bryan Bouffier i Xavier Panseri (Peugeot 207 S2000), oraz Michał Sołowow i Maciej Baran, startujący w takim samym samochodzie.
Duet z Bochni nie był stawiany w gronie faworytów przed rozpoczęciem najstarszej i najważniejszej w naszym kraju imprezy rajdowej. Jednak już pierwszego dnia rajdu, gdy kierowcy po rozegranym poprzedniego popołudnia prologu na nowo wybudowanym "superoesie" w Mikołajkach, wyruszyli na prawdziwe odcinki specjalne, jechał znakomicie. Bębenkowie wygrali wszystkie próby pierwszej pętli, bezpiecznie lokując się na fotelu liderów rajdu. Za nimi plasowała się plejada zawodników w rajdówkach klasy S2000, oraz grupy N4. Sobotni etap Rajdu Polski zakończyli z bezpieczną, niemal 18-sekundową przewagą nad Bouffierem i Panserim, a ponad 1,03 minuty tracili do nich zajmujący trzecią pozycję Michał Kościuszko i Maciej Szczepaniak (Peugeot 207 S2000). Na czwartym miejscu znajdowała się kolejna, najwyżej sklasyfikowana załoga w samochodzie grupy N – Paweł i Tomasz Dytko, jadący Mitsubishi Lancerem Evolution IX.
Drugi, finałowy dzień rajdu ponownie okazał się sukcesem braci Bębenków. Polacy kontrolowali sytuację, jadąc szybko i bardzo czysto, unikając niepotrzebnego ryzyka. Ich samochód spisywał się bez zarzutu a rywale nie byli już w stanie odrobić strat do pewnie jadącej załogi Lancera Evolution.
Ostatecznie dotarli do mety zapisując na swoim koncie największą liczbę zwycięstw na odcinkach specjalnych i wygrywając 65 Rajd Polski w klasyfikacji generalnej oraz w grupie N. Ze stratą 43,3 s. znaleźli się za nimi Bouffier i Panseri, a 1:01,02 stracili Sołowow i Baran.
Tuż poza podium, po świetnej jeździe ostatniego dnia rajdu, znaleźli się Zbigniew Staniszewski i Bartłomiej Boba (Mitsubishi Lancer Evolution IX), którzy wyprzedzili Kajetana Kajetanowicza i Macieja Wisławskiego, również startujących w Lancerze Evolution IX.
Siódme, ósme i dziewiąte miejsce w rajdzie zajęły kolejne ekipy jadące rajdówkami Mitsubishi – Tomasz Czopik i Łukasz Wroński, Paweł Dytko i Tomasz Dytko, oraz Stefan Karnabal i Michał Kuśnierz.
Na starcie 65 Rajdu Polski stanęło 56 załóg, w tym 17 z nich zasiadło w Mitsubishi Lancerach Evolution.
Spośród zagranicznych gości tej rundy mistrzostw Europy, Lancerami na trasę wyruszyli Włosi: Corrado Fontana i Carlo Cassina, Luca Betti i Maurizio Barone, oraz Giovanni Manfrinato i Chiara Corso, Bułgarzy Krum Donchev i Stoyko Valchev i Niemcy Herman Gassner wraz z Joernem Limbachem.
Oprócz zwycięstwa w klasyfikacji generalnej rajdu, kierowcy Mitsubishi zdominowali rywalizację w grupie N4. W pierwszej dziesiątce klasyfikacji znalazło się siedem Lancerów Evolution.
Kolejną rundą mistrzostw Polski będzie rozgrywany w okolicach Krakowa, Rajd Subaru, który odbędzie się 04-06.07.2008 r.