Model ten od wielu lat wiedzie prym w segmencie dzięki innowacyjnej stylistyce, odpowiedniej specyfikacji oraz doskonałym właściwościom jezdnym zarówno w terenie, jak i na drogach asfaltowych.
John Kendall, redaktor naczelny Van Fleet World, komentuje: “Najnowsze Mitsubishi L200 zadebiutowało trzy lata temu w zupełnie nowej formie stylistycznej, a pod maską znalazł się nowy, 2,5-litrowy silnik Diesla common rail DI-D o mocy 136 KM. Mitsubishi Motors jest jedynym koncernem, który zerwał z klasycznym wizerunkiem topornego auta typu pickup przedstawiając aerodynamiczny model o zaokrąglonych liniach nadwozia. To właśnie te cechy wyróżniają go na tle konkurencji.”
Kendall dodał, że „wnętrze także odzwierciedla temat stylistyczny nadwozia. Znalazła się tu deska rozdzielcza, która z powodzeniem spełniłaby swoje zadanie w samochodzie osobowym. Nie zabrakło też miejsca na cyfrowy tachograf, czyli urządzenie niezbędne podczas holowania przyczepy. Warto zauważyć, że koncern Mitsubishi oferuje także możliwość wyposażenia L200 w jakikolwiek dodatkowy osprzęt potrzebny do pracy w danych warunkach.”
Dziennikarze Van Fleet World poddali model Mitsubishi serii wyczerpujących testów sprawnościowych w różnorodnych warunkach drogowych, a także zgromadzili opinie samych użytkowników L200.
Lance Bradley, Dyrektor Zarządzający Mitsubishi, powiedział: „L200 jest dla nas bardzo ważnym modelem. Podczas, gdy inni producenci poświęcają jedynie pięć procent czasu na prace nad swoimi pickupami, my przeznaczamy na ten cel ponad dwadzieścia pięć procent naszego czasu i dbamy o to, aby każdy szczegół został dopracowany do perfekcji. Tyczy się to zarówno specyfikacji wyposażeniowej, stosunku ceny do jakości, kosztów eksploatacji, jak i wartości rezydualnej. Model ten stanowi 30% całkowitej sprzedaży koncernu, więc warto inwestować w niego nasz czas.”
Kate Woodward, Manager ds. Sprzedaży, odbierając nagrodę w imieniu Mitsubishi Motors UK powiedziała: „Model L200 jest wyjątkowy i odnosi coraz większe sukcesy. Staramy się utrzymać równy poziom sprzedaży, co odzwierciedlają statystyki, nawet wówczas, gdy inni producenci uciekają się do krótkoterminowych działań.”