Oczywiście! Jednak wyłącznie w takiej formie, jaką proponuje Mitsubishi. Nowy Lancer Evolution otrzyma bowiem zaawansowany, hybrydowy napęd na cztery koła, w którym moc 63 KM wytwarzana przez jednostkę elektryczną przekazywana będzie na przód, podczas gdy 320-konny turbodoładowany silnik benzynowy „zatroszczy się” o napędzanie tylnych kół. Sumaryczna moc układu w okolicach 350 KM pozwoli na sprint do 100 km/h w około 4,5 sekundy!
Co więcej, motor elektryczny umożliwi podróż na krótkich dystansach i przy niewielkiej prędkości (na przykład w mieście) z wykorzystaniem wyłącznie energii elektrycznej. Koncern Mitsubishi planuje także zastosować w modelu Evolution XI dwa nowe systemy: aktywnego sterowania i kontroli przechyłów zawieszenia. Dzięki temu ten relatywnie ciężki pojazd, w którym moc będzie w większym stopniu przenoszona na koła tylnej osi, nie wpadnie do rowu przy pierwszej próbie szybszego wejścia w zakręt, dając kierowcy bardzo szeroki margines bezpieczeństwa.
Według wstępnych ustaleń, Mitsubishi Lancer Evolution IX wejdzie do produkcji w 2013 roku.