...– Andreas Aigner i Daniela Ertl, którzy zasiedli w przygotowanym przez Dytko Sport Mitsubishi Lancerze Evolution X.
W Lancerach Evolution IX na starcie stanęli Lukasz Habaj z Jackiem Spętanym, Kamil Butruk z Maciejem Wilkiem i Zbigniew Maliński z Kacprem Pietrusińskim. Asutriacka załoga sprawowała w zasadzie rolę testerów rajdowego samochodu zbudowanego przez rajdową stajnię z Nysy, ale Łukasz Habaj i Kamil Butruk toczyli rywalizację o tytuł wicemistrzowski w tegorocznej klasyfikacji grupy N.
Przed Rajdem Dolnośląskim obu kierowców Mitsubishi Lancerów dzieliły jedynie 3 pkt. w klasyfikacji sezonu. Pierwszy dzień padł łupem Butruka, bo Habaj po awarii auta na 3 odcinku specjalnym musiał wycofać się i skorzystać z systemu SupeRally. Pech dosięgnął także Andreasa Aignera, w jego Evo X zaczął przegrzewać się silnik i Austriacy również byli zmuszeni do przerwania jazdy i przystąpienia do kolejnego dnia rajdu z karą czasową.
Drugi etap okazał się zdecydowanie łaskawszy dla Habaja, za to pechowy dla Butruka, który rajdu nie ukończył z przyczyn technicznych.
Powody do zadowolenia miała jednak załoga Lancera Evo X, bo kończyła dzień na trzeciej pozycji w klasyfikacji generalnej notując doskonałe czasy na odcinkach specjalnych, ostatecznie plasując się w całym rajdzie na 17 miejscu.
20 pozycję zajął również korzystający z systemu SupeRally Zbigniew Maliński, a Łukasz Habaj był 29, zapewniając sobie tym samym tytuł wicemistrza grupy N.
Rajd Dolnośląski zakończył tegoroczne zmagania w cyklu RSMP, jego zwycięzcą została francuska załoga Brian Bouffier i Xavier Panseri. Kolejne spotkanie krajowych mistrzów kierownicy odbędzie się na początku grudnia, podczas dorocznego Kryterium Asów i Warszawskiej Barbórki.