...w najmłodszym dziecku konstruktorów firmy Mitsubishi, to jest w całkowicie nowym modelu ASX (w USA sprzedawanym pod nazwą Outlander Sport).
Mieszkańcy Stanów Zjednoczonych, którzy ukończyli 18 lat i posiadają ważne prawo jazdy, mogą się zarejestrować, by mieć szansę wskoczenia za wirtualną kierownicę i przejechania się nowym, Mitsubishi ASX, poręcznym i pewnie prowadzącym się pięcioosobowym kompaktowym crossoverem.
Samochód wyposażono w wiele zaawansowanych rozwiązań technicznych dostępnych z reguły w drogich i luksusowych pojazdach. Wśród dostępnych w aucie udogodnień znalazł się panoramiczny dach z diodowym podświetleniem, wysokiej klasy system audio Rockford-Fosgate® o mocy 710 W, z 10-calowym subwooferem oraz system nawigacyjny z 7-calowym ekranem dotykowym, dyskiem twardym 40 GB oraz odtwarzaczem DVD, umożliwiający uzyskiwanie na bieżąco informacji o ruchu drogowym i pozwalający na przechowywanie 3000 utworów muzycznych. Silnik uruchamiany i wyłączany jest przyciskiem Start/Stop, napęd wszystkich kół z systemami aktywnej kontroli stabilności oraz trakcji (AWC) jest sterowany elektronicznie - a są to tylko niektóre z elementów wyposażenia.
Korzystając z połączenia zdalnie działającego oprogramowania z elementami znajdującymi się w samochodzie - przy użyciu unikalnego interfejsu - uczestnicy programu jazd testowych będą mogli zabrać zupełnie realnego ASX na wirtualną przejażdżkę po zamkniętym torze, siedząc przed monitorem własnego komputera.
Sporo się napracowaliśmy przygotowując prawdziwie innowacyjną kampanię marketingową, z wykorzystaniem najbardziej zaawansowanej techniki, by oddać prawdziwy charakter samochodu i w ten sposób zainteresować klientów zarówno nowym Outlanderem Sport (ASX), jak samą marką Mitsubishi Motors – mówi Gregory Adams, wiceprezes MMNA odpowiedzialny za sprawy marketingu.
– Współpracując z naszą agencją kreatywną 180 LA, główną agencją reklamy elektronicznej Schematic (z grupy WPP) i czołową firmą producencką B-Reel, specjalizującą się w najwyższej jakości produkcji dla potrzeb telewizji, w sieciach elektronicznych nośników wideo oraz w reklamie internetowej, a także z ekspertami światowej klasy, jak dr James Brighton (robotyka) Simon Cave (projektowanie stron www), udało nam się umieścić w samochodzie kilka kamer wideo umożliwiających zmianę punktu widzenia (POV), znalazły się tam także zaawansowane odbiorniki elektronicznych sygnałów oraz serwomechanizmy sterujące ruchem pojazdu i synchronizujące go z precyzyjną mapą GPS, co łącznie pozwala uczestnikom programu na niezwykłe doświadczenie zdalnego, interaktywnego kierowania nowym crossoverem Mitsubishi. – dodał.
Widzimy w tym projekcie oznakę zacierającej się różnicy między rzeczywistością wirtualną i fizyczną – zauważa William Gelner, dyrektor kreatywny w agencji 180 LA. – Najlepszym przykładem rozwoju technologii jest możliwość odwzorowania nawet tak naturalnego doświadczenia, jakim jest jazda próbna samochodem. Kierowcy będą czuli się, jakby rzeczywiście siedzieli za kierownicą, ich kontrola nad pojazdem będzie niemal całkowita. Uczestnicy jazd próbnych będą mogli w ich czasie poznać wiele wyjątkowych cech Mitsubishi ASX, a także zabawić się w odkrywanie tych cech przy zaznajamianiu się z wyjątkowym poziomem i innowacyjnością wyposażenia samochodu.