W Mocajo w Toskanii na nawierzchni szutrowej spotka się w ramach RalliArt Italy trzech zawodników: Michał Kościuszko, Armido Araujo i Matti Rantanen. W trakcie gdy Araujo i Rantanen będą ustawiali swoje samochody do startu w Rajdzie Sardynii Michał Kościuszko będzie prowadził równolegle prace rozwojowe nad pakietem R4 w Mitsubishi Evo IX i X testując nowe dłuższe o 40 milimetrów zawieszenie.
To kolejny etap prac nad projektem R4. Jestem przekonany, że przejechane kilometry pozwolą na dopracowanie takich ustawień nowego zawieszenia, aby charakterystyka auta była taka sama jak w S2000. Na pewno dzięki dłuższemu zawieszeniu samochód będzie miał większą stabilność, lepszą trakcję i lepszą amortyzację na nierównościach. Dłuższe zawieszenie daje także możliwość głębszych cięć. Na razie będziemy testować na szutrach, a już niebawem przeniesiemy się na asfalty. – powiedział Michał Kościuszko.
W sezonie 2011 załoga LOTOS Dynamic Rally Team startuje na trasach Mistrzostw Świata WRC w cyklu PWRC samochodem Mitsubishi Evo X.