Ten 12-krotny zwycięzca słynnego Rajdu Dakar i prawdziwie terenowy model spod znaku Trzech Diamentów ze znaczkiem Mont Blanc został dodatkowo wyposażony w multimedialną stację Alpine INE-S900R z nawigacją w języku polskim, dotykowym ekranem o przekątnej 6,2 cala, odtwarzaczem płyt CD/DVD, wbudowanym modułem Bluetooth, możliwością podłączenia i kontroli iPod oraz iPhone, portem USB i mini-jackiem na przednim panelu.
W zestawie jest też 8 głośników DLS (po 4 nisko i wysokotonowe oraz wzmacniacz Alpine KTP-445 (do głośników maks. 4x100W).
Na liście wyposażenia limitowanej serii Pajero Mont Blanc znalazła się także ekskluzywna tapicerka z Alcantarą i wyszywanym emblematem Mont Blanc, idealnie współgrająca z kolorem nadwozia, ksenonowe reflektory, system nagłośnienia renomowanej firmy DLS oraz kamera cofania. Kamera jest zintegrowana ze stacją multimedialną z kolorowym wyświetlaczem i zapewnia 127-stopniowy kąt widzenia.
Silnik i napęd 4x4
Do napędu Pajero Mont Blanc służy turbodoładowany silnik Diesla o pojemności 3.2 litra i mocy 200 KM, dzięki któremu Pajero oferuje dobre osiągi w tej klasie aut, połączone z imponująco niskim spalaniem i emisją dwutlenku węgla. Silnik współpracuje z 5-biegową automatyczną przekładnią z systemem napędu na 4 koła Super Select 4WD z możliwością blokady tylnego mechanizmu różnicowego.
Bezpieczeństwo
Mitsubishi Pajero Mont Blanc oferuje najwyższy poziom bezpieczeństwa. Odpowiadają za nie przednie, boczne i kurtynowe poduszki bezpieczeństwa, systemy aktywnej stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji a także ABS i EBD.
Podstawowe dane techniczne - Pajero LWB A/T
Moc maks. 200 KM
Moment maks. 441 Nm
Prędkość maks. 180 km/h
0 – 100 km/h 11,1s
Maks. masa przyczepy. 3500 kg
Zużycie paliwa 8,3 l
Emisja CO2 216 g/km
Dwanaście zwycięstw w Rajdzie Dakar
Poczynając od ważnego w historii firmy, napędzanego na 4 koła samochodu – będącego istną torpedą na kołach, czyli modelu PX33 z 1936 roku, pojazdy Mitsubishi z napędem 4x4 zajmują szczególne miejsce na rynku.
Nawet tworząc samochody kreujące nowe segmenty rynkowe, jak Pajero z 1983 roku, uznawany za jeden z pierwszych pojazdów SUV, czy w 2006 roku wprowadzając na rynek pick-upa L200, wzorowanego na zwyciężającym w rajdzie Dakar samochodzie Pajero Evo, nigdy nie zrezygnowano z solidności, czyniąc z tych pojazdów niezawodne narzędzie pracy wybierane przez farmerów, architektów, czy weterynarzy. Ich solidność i własności użytkowe, zarówno na drodze, jak i w terenie, są i będą wynikiem 75 lat doświadczeń w budowaniu samochodów terenowych, 25 lat doświadczeń w ściganiu się takimi samochodami, a także wynikającego z tych doświadczeń opanowania sztuki inżynierskiej.