...w których uczestniczył będzie zespół Adama Małysza.
W ramach współpracy logo Grupy LOTOS pojawi się na samochodach rajdowych i serwisowych, kombinezonach rajdowych i strojach całego zespołu oraz innych elementach wyposażenia „camp-u”. Równocześnie dzięki wsparciu Grupy Lotos, zespół zyskał możliwość przyspieszenia przygotowań do rajdu Dakar i śmielszego planowania uczestnictwa w jednej z największych motoryzacyjnych przygód off-roadowych.
Mając wsparcie Grupy LOTOS, możemy już teraz zmodyfikować nasze plany rozwoju zespołu. W naszym garażu pojawiły się samochody Mitsubishi Pajero przygotowane do startów w klasyfikacji T1. Są to jedne z najlepiej przygotowanych i sprawdzonych na Dakarze samochodów terenowych. – powiedział Albert Gryszczuk, szef RMF Caroline Team. - Możemy już teraz zadeklarować, że w rajdzie Dakar, zespół wystartuje w klasie T1, a w Porsche T2 będziemy rywalizowali na rajdach pucharu świata FIA. Nie zadeklaruję teraz czy Mitsubishi będzie jedynym autem Caroline Team na Dakarze. – dodał Gryszczuk.
Mitsubishi zostało przygotowane zgodnie ze specyfikacją T1 i w takiej kategorii startowało już w rajdzie Dakar. Dla auta mamy zapewnione wsparcie serwisowe, a potwierdzona w wielu rajdach na świecie niezawodność, pozwala na osiąganie linii mety w kolejnych rajdach. – powiedział Rafał Marton, pilot współpracujący z Adamem Małyszem.
Do niedawna uczyłem się jeździć samochodem w klasie T2. Kiedy już poznałem na własnej skórze możliwości i ograniczenia auta, dostałem do zabawy samochód zdecydowanie sprawniejszy w warunkach terenowych. Mitsubishi klasy T1 jeździ się inaczej, niż Porsche. Większy skok zawieszenia, inaczej przygotowane nadwozie, profesjonalna skrzynia biegów i wiele innych elementów znacznie poprawia osiągi klasy T1 w trudnych warunkach.– powiedział Adam Małysz.