Samochody typu pickup są zyskują na popularności w Polsce a znaczący wzrost sprzedaży można obserwować od lipca tego roku. Ma to niewątpliwie związek ze zwiększoną liczbą inwestycji, szczególnie tych, związanych z budową dróg w Polsce, oraz faktem, że przy zakupie pickupa właściciele firm mogą odliczyć 23% VAT.
Sprzedaż Mitsubishi L200 od stycznia do sierpnia bieżącego roku wzrosła o 22% w porównaniu do tego samego okresu 2010 roku – do klientów trafiło w tym okresie 447 samochodów. W samym sierpniu sprzedano 102 takie pojazdy, czyli aż o 50% więcej niż przed rokiem.
Tak dobry wynik sprzedaży pozwolił L200 na uzyskanie ponad 20% udziału w rynku w ciągu pierwszych ośmiu miesięcy tego roku a w sierpniu udział ten wyniósł ponad 30%. Ten sukces w ogromnej mierze jest zasługą sprzedaży flotowej.
Mitsubishi L200 jest cenione przez klientów za funkcjonalność oraz znakomity układ napędu Super Select 4WD, dający możliwość jazdy w trybie stałego napędu na 4 koła przy dowolnej prędkości, na dowolnej nawierzchni. Ten uniwersalny pojazd potrafi przewieźć niemal tonę ładunku w skrzyni, może ciągnąc przyczepę nawet do trzech ton, a w kabinie mieści się pięć osób – podkreśla Kamil Wieczorkowski – specjalista do spraw sprzedaży flotowej w polskim oddziale Mitsubishi Motors.
L200 jest naszym najważniejszym modelem oferowanym przedsiębiorcom – spełnia on wymagania firm budowlanych, energetycznych i telekomunikacyjnych, lasów państwowych oraz służb specjalnych, takich jak Straż Pożarna, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej czy Służba Ochrony Kolei– komentuje Wieczorkowski.
W Polsce Mitsubishi L200 jest oferowany z dwoma turbodoładowanymi silnikami o pojemności 2,5-litra i mocy 136 KM oraz 178 KM jako Single Cab (z pojedynczą kabiną), Double Cab (podwójną kabiną) i Club Cab, czyli półtorej kabiny w 9 wersjach wyposażenia.