...o pojemności 2 litrów z motorem elektrycznym. Krążą pogłoski, że miejsce kultowej jednostki benzynowej zajmie silnik wysokoprężny! Mitsubishi chce w ten sposób spełnić wyśrubowane normy emisji spalin, które mają wejść w życie w przyszłości. Możemy więc oczekiwać konstrukcji, która będzie przyspieszała od 0 do 100 km/h poniżej 5 sekund, wydzielając przy tym zaledwie 200 gramów dwutlenku węgla na kilometr.
Masuko tłumaczy: Moim celem jest stworzenie samochodu sportowego z tradycyjną jednostką napędową wspomaganą silnikiem elektrycznym. Prace nad projektem rozpoczną się w przyszłym roku, a gotowy pojazd ujrzy światło dzienne w przeciągu trzech lat.
Na szczęście Evo 11 nie zostanie pozbawione wszystkich swoich charakterystycznych podzespołów. Moc wciąż będzie przekazywana na wszystkie cztery koła za pośrednictwem unowocześnionego układu S-AWC.