MotoNews.pl

Nissan zwiększa produkcję modelu Navara

Nissan zwiększa produkcję modelu Navara16.08.2018
Nissan rozpoczął produkcję modelu Navara w Argentynie. To już piąty kraj, w którym produkowany jest ten najpopularniejszy pick-up marki, a globalny popyt na niego ciągle rośnie.

Poszerzenie bazy produkcyjnej Nissana o zakłady Santa Isabel w Cordobie to ważny krok milowy dla firmy. Argentyńska fabryka należy do Renault, który jest partnerem Nissana w Sojuszu. Nissan ogłosił średniookresowy plan zwiększenia sprzedaży lekkich pojazdów dostawczych o 40% do 2022 roku w ujęciu globalnym.

Navara, w Ameryce Południowej znana jako Nissan Frontier, jest dostępna w 38 krajach regionu. Popularny na całym świecie model jest produkowany w Hiszpanii, Chinach, Meksyku, Tajlandii, a teraz także w Argentynie.

Jeszcze w tym roku rozpocznie się nowy rozdział w historii sukcesu Nissana Navara.

Nissan Navara
Nissan Navara

"Popularność samochodów użytkowych rośnie na całym świecie, a pojazdy z tego segmentu stanowią szczególny atut Nissana, o czym świadczy ponad 15 milionów pick-upów tej marki użytkowanych w 180 krajach " - powiedział Ashwani Gupta, pierwszy wiceprezes ds. lekkich pojazdów użytkowych w firmie Nissan.

"Uruchomienie produkcji w Argentynie to fantastyczna wiadomość dla regionu, a także dla Nissana i Sojuszu. Jesteśmy już mocno zakorzenieni w Ameryce Łacińskiej, a nowa linia produkcyjna zagwarantuje lepszą dostępność naszych pick-upów, na które popyt na całym świecie wciąż rośnie”.

Klienci coraz chętniej wybierają lekkie samochody użytkowe Nissana, ceniąc je za funkcjonalność i komfort, jaki zapewniają na drodze i poza nią. Kontynuacja koncentracji firmy na wizji Nissan Intelligent Mobility sprawia, że pojazdy te zyskują nowy wymiar dzięki zaawansowanym technologiom dostępnym w modelu Navara.

Nissan Navara
Nissan Navara

Projektując, modernizując i produkując samochody ciężarowe i dostawcze od ponad 80 lat, Nissan wypracował sobie godną pozazdroszczenia renomę, a pick-upy tej marki są synonimami wytrzymałości i dzielności. Co szósty Nissan sprzedawany obecnie na świecie to lekki samochód dostawczy.

Jednym z głównych celów ambitnej regionalnej strategii Nissana jest pozycja w pierwszej trójce najpopularniejszych marek samochodowych w Ameryce Łacińskiej. Oczekuje się, że zainwestowanie 600 milionów dolarów w zakłady w Cordobie przyczyni się do powstania nawet 3000 miejsc pracy oraz zwiększenia mocy produkcyjnych Sojuszu o 70 000 pojazdów rocznie.

Kompleks przemysłowy Renault w Cordobie będzie produkował jednotonowe pick-upy dla partnerów Sojuszu — Renault i Nissana, a także dla marki Mercedes-Benz w ramach bieżącej współpracy z firmą Daimler. Trzy pick-upy współdzielą elementy strukturalne, zachowując tożsamość, stylistykę i unikatowe cechy każdej z marek.

Źródło: Nissan
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata