Osoby zainteresowane zakupem zeroemisyjnych modeli Nissana – LEAF oraz e-NV200 – mogą wybierać spośród 41 punktów dealerskich marki, które zlokalizowane są we wszystkich województwach. Rozwój sieci będzie miał również istotne znaczenie dla obecnych posiadaczy samochodów elektrycznych, którzy będą w stanie znacznie sprawniej przeprowadzić np. coroczny serwis swojego pojazdu.
„Polski rynek samochodów elektrycznych, na którym jesteśmy zdecydowanym liderem, rośnie w dynamicznym tempie. Rozwój sieci dealerów posiadających w swojej ofercie takie modele jest więc naturalnym krokiem, pokazującym że elektromobilność to nie przyszłość, a teraźniejszość. Jako producent samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy chcemy umożliwić dostęp do naszej bezemisyjnej technologii jak najszerszej grupie potencjalnych klientów” – powiedział Robert Prusiński, dyrektor polskiego oddziału Nissana.
Nissan LEAF
Poza poszerzaniem sieci dealerów oferujących samochody elektryczne, Nissan prowadzi intensywne działania, mające na celu modernizację wszystkich obiektów marki zgodnie z nową Koncepcją Sprzedaży Detalicznej. Dzięki temu klienci mogą zapoznać się z ofertą japońskiego producenta w nowoczesnych i multimedialnych salonach. Osoby odwiedzające punkt sprzedaży same decydują o tempie swojej wizyty, a rozmowy z doradcą handlowym lub serwisowym są prowadzone przy kameralnych stolikach.
„Wprowadzając zmiany w salonach zależało nam, żeby klienci planujący zakup samochodu wyposażonego w szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych dokonywali tego w nowoczesnym, przyjaznym wnętrzu. W ten sposób zyskaliśmy efekt spójności, w który doskonale wpisują się pojazdy zeroemisyjne” – dodaje Robert Prusiński.
W wyniku wprowadzonych zmian liczba punktów dealerskich Nissana oferujących sprzedaż oraz serwisowanie samochodów elektrycznych wzrosła do 41. Salony zlokalizowane są we wszystkich 16 województwach.