Trudno nie obejrzeć się za tym stylowym łobuzem, który śmiało poczyna sobie nie tylko w miejskich zaułkach. Charakterystyczna osłona chłodnicy w kształcie litery V, dynamiczne reflektory w kształcie bumerangu i „przymrużone” tylne światła Nissana Qashqai natychmiast rzucają się w oczy. A 18-calowe designerskie felgi ze stopu metali lekkich dodają mu powagi i elegancji. Zwłaszcza, że Nissan Qashqai N-Style wygrywa z konkurencją mocniejszym silnikiem bazowym – 140 KM w benzynie i większym prześwitem 180 mm.
Nowa wzbogacona wersja N-Style wprowadza zmiany nie tylko w designie, ale też w wyposażeniu. Model oparty będzie na wersji Acenta we wszystkich wersjach silnikowych, ale z kilkoma dodatkowymi opcjami wyposażenia zewnętrznego. Co N-Style proponuje w wersji podstawowej? Przede wszystkim wspomniane wcześniej 18’’ felgi, przyciemniane szyby, relingi dachowe, przednie lampy przeciwmgłowe w chromowanych oprawach oraz elektrycznie składane lusterka.
Nissan Qashqai w wersji N-Style
A w wyposażeniu wnętrza można znaleźć: dwustrefową automatyczną klimatyzację, system NissanConnect z 7’’ ekranem dotykowym kompatybilnym z Android Auto i Apple CarPlay, system audio z 6 głośnikami, regulację wysokości fotela kierowcy i pasażera, skórzaną kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów oraz automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu.
Tak bogate wyposażenie nie oznacza jednak, że cena stanie się nieprzystępna. Wręcz przeciwnie. Wersja N-Style została stworzona, aby pozycjonować model Qashqai w bardziej atrakcyjnej wersji wyposażenia przy praktycznie niezmienionej cenie. Można go kupić w cenie promocyjnej już od 89 790 zł, podczas gdy wartość rynkowa powyższego wyposażenia jest znacznie wyższa.
„Wersja N-Style to nowa oferta Nissana Qashqai, która z powodzeniem będzie konkurowała z popularnymi wersjami innych marek w tym segmencie. Nabywcy bestsellerowego crossovera Nissana będą mogli też dodatkowo wybrać wyposażenie opcjonalne zgodnie z obowiązującym cennikiem, w które wchodzi pakiet zimowy czyli podgrzewane przednie siedzenia oraz ogrzewana przednia szyba, a także lakier w wariancie perłowym lub metalizowanym. Wszystko to w najnowszej jesiennej ofercie marki” – mówi Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.