MotoNews.pl

Czołowe projektantki Nissana opowiadają o nowym crossoverze Juke

Czołowe projektantki Nissana opowiadają o nowym crossoverze Juke08.03.2020
Przed Międzynarodowym Dniem Kobiet (8 marca) Nissan prezentuje sylwetki dwóch swoich projektantek - autorek odważnego nowego wyglądu i stylu Nissana Juke.

Kolorystka Nissana Lesley Busby oraz projektantka kolorów, materiałów i wykończenia Carine Giachetti sięgają do swoich wieloletnich doświadczeń, a ponadto czerpią inspirację z otaczającego je świata, dobierając kolory dla produkowanego już od lat udanego i popularnego miejskiego crossovera.

Zaprojektowany z myślą o klientach

Pierwsza generacja Nissana Juke wywołała poruszenie w motoryzacyjnym świecie. Niewielki samochód o wyglądzie plażowego buggy okazał się idealnym autem miejskim. Klienci w całej Europie pokochali ten bezkompromisowy i buntowniczy styl oraz świeże podejście do segmentu małych samochodów.

Przygotowując premierę nowego modelu Juke, projektanci musieli uatrakcyjnić unikatowe wzornictwo modelu oraz wzmocnić jego wyrazisty charakter. Nowy Juke odzwierciedla preferencje klientów, a także wpisuje się w obowiązujące trendy, oferując jeszcze ciekawszą stylistykę i odświeżone opcje personalizacji.

„W ciągu ostatnich lat oczekiwania klientów wobec wzornictwa znacznie wzrosły” - mówi Lesley Busby. „Dzięki nowym cyfrowym platformom cały świat jest dosłownie w zasięgu ręki, więc ludzie są bardziej na bieżąco z trendami stylistycznymi i informacjami niż kiedykolwiek wcześniej. Nadążanie za tymi oczekiwaniami jest dla nas fascynującym wyzwaniem, któremu staramy się sprostać właśnie w nowym Nissanie Juke. Możemy zaoferować klientom nowy poziom personalizacji i jakości. Jest to dla nas niezwykle satysfakcjonujące”.
Nissan Juke
Nissan Juke

Inspiracja wielokulturowym Londynem

Lesley Busby i Carine Giachetti pracują w zlokalizowanym w centrum Londynu studiu projektowania samochodów, w którym powstały pierwsza i druga generacja Nissana Juke. Stamtąd kierują innowacjami w zakresie projektowania i kolorystyki.

„Siedziba Nissan Design Europe znajduje się w samym sercu Londynu, mamy więc bezpośredni kontakt z nową i starą architekturą, a także z nowoczesną sztuką i najnowszą modą. Wszystkie te czynniki inspirowały nas do wykreowania na nowo estetyki Nissana Juke. Pomogły nam w dopracowaniu palety dostępnych kolorów oraz w wyborze opcji, które utrzymają się w modzie przez najbliższe lata” - powiedziała Carine Giachetti.

Nowa wersja wyposażenia N-Design oferuje najwyższy poziom personalizacji i pozwala autentycznie zindywidualizować konkretny egzemplarz Nissana Juke. Dostępne są różne kombinacje kolorów nadwozia, dachu i tapicerki. Klienci mogą dostosować styl własnego samochodu, wybierając spośród 21 ekskluzywnych kombinacji nadwozia i wnętrza, aby uzyskać najwyższy poziom personalizacji.

Gama kolorów i materiałów wykończenia wnętrza Nissana Juke dodaje modelowi prestiżu i dojrzałości. Projektanci zadbali o miękkie w dotyku materiały na desce rozdzielczej i drzwiach, a także o precyzję szwów opcjonalnej tapicerki z tworzywa Alcantara®.

Przygotowano trzy wyraziste warianty wykończenia N-Design: Midnight, Urbaniser i The Juke.

Nissan Juke
Nissan Juke

Wyjątkowe znaczenie współpracy w branży motoryzacyjnej

„Proces projektowania nieustannie ewoluuje” - wyjaśnia Lesley Busby. „Potrzebna jest w nim fachowa wiedza z różnych dziedzin, od inżynierii i zaopatrzenia poprzez planowanie produktu po kontrolę jakości”.
„Oceniając nowy model jako efekt rozwinięcia koncepcji wyglądu i charakteru oryginalnego Nissana Juke, najbardziej jestem dumna ze sprawnej współpracy między różnymi działami firmy” — powiedziała Lesley Busby.
Carine Giachetti dodaje: „W naszej pracy piękne jest to, że czerpiemy inspirację od tak wielu ludzi oraz z mnóstwa miejsc. W przypadku nowego crossovera Juke nie tylko współpracowaliśmy z Nissan Technical Centre Europe i naszymi kolegami z Japonii, ale także czerpaliśmy z bogatych zasobów londyńskiej sceny designu i sztuki”.
„Kiedy widzimy samochód na drodze, widzimy też przenikanie się różnych pomysłów naszych zespołów oraz wpływów świata zewnętrznego, starannie skomponowanych w jednym miejscu. To materialny dowód naszej kreatywności i różnorodności zespołu oraz nasz powód do dumy z udziału w tym szczególnym przedsięwzięciu” — podsumowuje Carine Giachetti.


Źródło: Nissan
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata