Czwarta generacja modelu Nissan X-Trail stanowi kolejny etap zelektryfikowanej ofensywy produktowej Nissana. Od wprowadzenia na rynek Nissana X-Trail w 2001 roku na całym świecie sprzedano ponad 7 milionów sztuk tego modelu.
Tym samym stał się on jednym z najpopularniejszych rodzinnych samochodów na świecie. Od września można w Polsce składać zamówienia na ten model, a pierwsze egzemplarze trafiają właśnie do klientów.
Aby stworzyć kolejną odsłonę popularnego SUV-a, Nissan wykorzystał DNA, które sprawdziło się w trzech poprzednich generacjach modelu: muskularny styl połączony z intuicyjnymi technologiami, wszechstronnością oraz zaawansowanym układem napędu na cztery koła. Nowy X-Trail jest dostępny w wersji 5- oraz 7-miejscowej, co umożliwi komfortowe wyjazdy w gronie rodziny i przyjaciół.
Dzięki nowej płycie podłogowej Aliansu, CMF-C, będącej wizytówką zaawansowanej inżynierii, innowacji i technologii, nowy X-Trail po raz kolejny podnosi poprzeczkę w segmencie SUV‑ów. Klienci, którzy kochają przygody, będą zachwyceni dynamicznymi osiągami samochodu oraz jego zawansowanymi rozwiązaniami w zakresie elektryfikacji układu napędowego.
Nissan X-Trail w Polsce
W Polsce klienci mają do wyboru dwa warianty wersji wyposażenia standardowego: N‑Connecta i Tekna. Pierwsza z nich oferuje między innymi system multimedialny NissanConnect z 12,3” ekranem dotykowym, trójstrefową automatyczną klimatyzację, inteligentny system kamer 360°, cyfrowe zegary TFT 12,3”, światła przednie FULL LED z czujnikiem zmierzchu, przyciemniane szyby z tyłu, relingi dachowe oraz 18” obręcze kół ze stopu metali lekkich.
W wyposażeniu standardowym odmiany Tekna system ProPILOT Assist z Navi-Link, wyświetlacz przezierny Head-Up 10,8”, inteligentny asystent automatycznego parkowania ProPILOT Park (w wersjach z napędem e-POWER), elektryczne i bezdotykowe sterowanie klapy bagażnika, przednie światła przeciwmgielne LED, system audio BOSE oraz 19” obręcze kół ze stopu metali lekkich.
Sprzedaż Nissana X-Trail w Polsce rozpoczęła się na początku września. Klienci z dużym entuzjazmem przyjęli nowego SUV-a, a jego najchętniej kupowaną wersją jest Tekna e‑POWER e-4ORCE. Wersje z napędem na cztery koła stanowią ponad 80% zamówień, a co siódmy klient wybrał odmianę 7-osobową.
Dowiedz się więcej o Nissanie X-Trail czwartej generacji.