MotoNews.pl

Nissan zamierza zwiększyć sprzedaż aut dostawczych

Nissan zamierza zwiększyć sprzedaż aut dostawczych24.07.2007
Nissan Motor Co., Ltd. poinformował dziś o planach zwiększenia sprzedaży samochodów dostawczych (LCV) w Europie do roku 2010. Plan ten zrealizowany ma zostać przy pomocy wprowadzenia nowych produktów i ekspansji na nowe rynki.

"Nissan od dawna jest obecny w europejskim sektorze pojazdów dostawczych i odgrywa kluczową rolę na tak ważnych rynkach, jak hiszpański, włoski, francuski i brytyjski" – powiedział Brian Carolin, starszy wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe. "Planujemy dalsze wzmocnienie naszej pozycji na tych rynkach oraz poprawę wyników w pozostałych krajach Europy poprzez wprowadzenie nowych konkurencyjnych produktów i rozbudowę sieci dealerskiej" – dodał Carolin.

Nissan zamierza zwiększyć sprzedaż aut dostawczych 1 firma będzie w dalszym ciągu oferować lekkie pojazdy ciężarowe z kabiną nad silnikiem, a także rozszerzy ofertę furgonetek o innowacyjne modele, spełniające potrzeby klientów.

W celu wzmocnienia sieci dealerskiej Nissan stworzy specjalny kanał sprzedaży lekkich pojazdów ciężarowych i będzie nadal promował partnerstwa sieciowe – takie jak współpraca z Volvo Trucks – na rynkach, na których sieć sprzedaży pojazdów ciężarowych Nissan nie jest dostatecznie rozwinięta.

Na mocy szeregu umów franchisingowych, podpisanych z sieciami dealerów Volvo Trucks w ostatnich miesiącach, dealerzy Volvo Trucks w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Europie Północnej i Wschodniej mogą teraz sprzedawać modele Interstar, Cabstar i Atleon.

W ramach działań z zakresu modernizacji sieci dealerskiej Nissan uruchomi także centra obsługi pojazdów dostawczych "Van Competency Center" (VCC) w stacjach dealerskich Nissan, aby zapewnić wszystkim klientom – zarówno indywidualnym, jak i firmowym – profesjonalną obsługę sprzedawców i mechaników

Wprowadzaniu nowych produktów będzie towarzyszyć systematyczne podejście do ekspansji rynkowej w Europie. Nissan zamierza wejść na dynamicznie rozwijający się rynek rosyjski, a także na niektóre rozwijające się rynki Europy Wschodniej oraz rynek turecki, gdzie obecne wyniki w segmencie pojazdów dostawczych nie odpowiadają potencjałowi marki Nissan.

Nissan zamierza zwiększyć sprzedaż aut dostawczych 2Przez ostatnie dwa lata, to jest od czasu, kiedy sektor pojazdów dostawczych został uznany za jeden z czterech przełomowych sektorów w planie Nissan Value-Up, realizowanym od roku finansowego 2005, Nissan odnotowywał znakomite wyniki w tym sektorze na całym świecie.

W roku kalendarzowym 2006 Nissan sprzedał na świecie 489 579 samochodów dostawczych, uzyskując skonsolidowaną marżę operacyjną o ponad 8% wyższą od zaplanowanej. Tylko w Europie Nissan sprzedał w 2006 r. 48 778 pojazdów dostawczych i użytkowych. Najpopularniejszym z nich był średniej wielkości van Primastar, którego sprzedano w liczbie 17 996 egzemplarzy; drugie miejsce zajęła lekka ciężarówka Cabstar (13 879 sprzedanych egzemplarzy).

Brian Carolin zapowiedział także, że na Salonie Motoryzacyjnym w Tokio w październiku bieżącego roku Nissan zaprezentuje wyjątkowo innowacyjną, koncepcyjną wersję małego samochodu dostawczego NV200.

Źródło: Nissan
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata