Przyjęcie najnowszego wcielenia legendarnego już modelu - Nissana Skyline - przerosło oczekiwania wszystkich. Wprowadzony do sprzedaży w Japonii 18 czerwca bieżącego roku nowy Nissan Skyline cieszy się niezwykłym zainteresowaniem klientów. Zaledwie w dwa tygodnie po wejściu na rynek liczba zamówień przekroczyła 4000, czyli dwa razy więcej niż przewidywał miesięczny plan sprzedaży.
U źródeł sukcesu leży między innymi niezwykle udana stylizacja nadwozia - sportowa, dynamiczna a jednocześnie dyskretnie elegancka, wzmocniona dużym rozstawem osi i małymi zwisami nadwozia. Niebagatelną rolę odgrywa z pewnością praktycznie urządzone, obszerne i wygodne wnętrze, wyposażone w pokaźną liczbę schowków.
Aby sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu rynku, w lipcu tego roku Nissan planuje wydłużyć czas pracy i wprowadzić trzyzmianowy system pracy w zakładach Tochigi, gdzie produkowany jest nowy Skyline.