...okazał się Nissan GT-R, który zdołał wyprzedzić Porsche na jednym z zakrętów. Obserwatorzy twierdzą jednak, że 911 Turbo nie było tak mocno "dociskane", jak wciąż zakamuflowany Nissan.
Z drugiej strony, czas najszybszego okrążenia, jaki GT-R zanotował na torze Nurburgring wyniósł 7 minut 38 sekund. To o 2 sekundy szybciej od oficjalnego wyniku, ustanowionego przez Porsche 911!
Samochód będzie dostępny w trzech różnych wersjach. Podstawowy GT-R oraz klasyfikowany nieco wyżej GT-R V-Spec będą napędzane 480-konnym silnikiem V6 o pojemności 4.5 litra z podwójnym turbodoładowaniem. Ceny modeli będą kształtowały się na poziomie odpowiednio 57 000 i 67 000 dolarów. Topowa wersja EVO będzie wyposażona w ten sam silnik, jednak tu rozwijać on będzie moc 530KM, co w połączeniu z masą pojazdu obniżoną o 100 kg w stosunku do bazowej wersji powinno zmienić samochód w rakietę. Przy doskonałych osiągach, cena samochodu nie wydaje się być zbytnio wygórowana i wyniesie 94 000 dolarów.
Tutaj można obejrzeć zdjęcia szpiegowskie z toru Nurburgring.