We wrześniu 2001 roku w salonach pojawi się specjalna wersja Nissana Primera. Auto w nowej wersji pojawi się tylko z nadwoziem 5-drzwiowym, wyposażonym w silnik ZI o pojemności 1800 cm³. Wyposażenie limitowanej wersji Primery opiera się na standardzie Comfort High uzupełnionym dodatkowo o aluminiowe, 15-calowe obręcze kół, chromowane klamki zewnętrzne, atrapę chłodnicy wykonaną ze srebrnej siatki, nakładkę na dolny próg boku nadwozia, optycznie obniżającą samochód. We wnętrzu, oprócz szarej tapicerki wysokiej jakości oraz ozdobnej nakładki na próg nadwozia znajdziemy radioodtwarzacz ze zmieniarką CD, szare tarcze zegarów, chromowaną dźwignię hamulca ręcznego oraz gałkę dźwigni skrzyni biegów w innym kształcie.
Cena tak wyposażonego pojazdu nie ulegnie zmianie w porównaniu do standardowo wyposażonej Primery 1.8 Comfort High w tej wersji nadwozia.
Aktualny model Primery jest obecny jest na polskim rynku od października 1999 roku. Znakomite własności jezdne będące niejako kontynuacją sławy, z której zasłynęła pierwsza Primera w 1990 roku, szybko zdobyły uznanie ekspertów i prasy motoryzacyjnej. Atrakcyjna stylizacja nadwozia w połączeniu z wysoką jakością wykonania i niezawodnością spowodowały, że nawet w niekorzystnych dla polskiej motoryzacji latach 2000-2001 sprzedaż Primery utrzymywała się na bardzo wysokim poziomie, a auto należało do najlepiej sprzedających się modeli segmentu D. W tym roku szczególnie korzystny dla Primery był lipiec, w którym sprzedaż wzrosła o ponad 30%.