MotoNews.pl

Kampania serwisowa Nissana Navary

Kampania serwisowa Nissana Navary19.02.2008
Nissan rozpoczął dziś Europejską Kampanię Serwisową, kierując do posiadaczy pick-upów Navara zaproszenia do odwiedzenia stacji dealerskiej Nissan w celu wprowadzenia modyfikacji w module sterującym poduszek powietrznych.

Kampania dotyczy prawie 130 000 egzemplarzy modelu Navara wyprodukowanych od rozpoczęcia jego produkcji w styczniu 2005 r. do maja ubiegłego roku.

Zmodernizowano oprogramowanie sterujące napełnianiem poduszek powietrznych w czasie zderzenia czołowego. W celu zagwarantowania, że w modelach Navara, których dotyczy kampania zainstalowano uaktualnione oprogramowanie, Nissan będzie kontaktował się z właścicielami prosząc o udanie się do najbliższego dealera marki Nissan w celu przeprogramowania modułu sterującego poduszek powietrznych. Operacja powinna zająć maksymalnie 20 minut i będzie przeprowadzana bezpłatnie.

Firmie Nissan nie są znane żadne incydenty dotyczące pojazdów klientów.

Źródło: Nissan
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaecoo
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata