MotoNews.pl

Reklamowe nagrody dla Nissana Pickup

Reklamowe nagrody dla Nissana Pickup10.08.2002
Nowy Pickup (z napędem na dwa lub wszystkie koła) w konfiguracjach kabiny Single, King lub Double Cab wyposażony jest w nowy, dynamiczny silnik diesla. Sylwetka Nissana Pickup przyrównywana jest do rękawicy bokserskiej; auto ma wizerunek mocnego i bardzo męskiego ...

Europejska kampania reklamowa nowego Nissana Pickup zdobyła dwie prestiżowe nagrody, czyli tzw. "Lwy" podczas 49. Międzynarodowego Festiwalu Reklamy w Cannes (Francja). W kategorii reklamy prasowej kampanię Nissan Pickup ("słoń i hipopotam") została nagrodzona "Złotym Lwem". W kategorii reklamy zewnętrznej "outdoorowej" Nissan otrzymał "Brązowego Lwa" (za oryginalność i kreatywność).

Reklamowe nagrody dla Nissana Pickup 1 Kampania Nissana została wybrana spośród 9077 zgłoszeń (w obydwóch kategoriach – prasowej i outdoorowej), które nadesłano z 67 krajów. Jeffrey Goodby, prezes "Goodby Silverstein and Partners" z San Fransisco, przewodniczył 22-osobowemu jury, które składało się z dyrektorów kreatywnych z agencji reklamowych z 20 krajów. Pomysł kampanii powstał w TBWA – europejskiej agencji reklamowej pracującej dla Nissana w Europie (z siedzibą w Paryżu). Nissan Europe był w stałym kontakcie z twórcami reklam, żeby promować wiodącą w klasie moc i legendarną wytrzymałość gamy Nissanów Pickup, które weszły do sprzedaży w Europie w lutym tego roku.

Pierre Klein, wiceprezydent TBWA w Paryżu powiedział: "Jesteśmy zachwyceni tym wyróżnieniem. To rezultat wspaniałych relacji między firmą Nissan i jego zespołem reklamowym."

Reklamowe nagrody dla Nissana Pickup 2 Mario Canavesi, Senior Vice President, w dziale Sprzedaży i Marketingu Nissan Europe stwierdził: "Niewątpliwie jesteśmy zadowoleni z tego zwycięstwa. Chcemy podziękować i pogratulować zespołowi TBWA. Nie tylko dlatego, że była to ciekawa kampania, ale przyniosła także określone efekty rynkowe. Od początku roku sprzedaż Nissana Pickup w Europie daleko przekroczyła nasze oczekiwania. Pomaga to także Nissanowi w osiągnięciu pozycji najbardziej wyróżniającej się i najlepiej rozpoznawalnej japońskiej marki w Europie."

Nowy Pickup (z napędem na dwa lub wszystkie koła) w konfiguracjach kabiny Single, King lub Double Cab wyposażony jest w nowy, dynamiczny silnik diesla. Sylwetka Nissana Pickup przyrównywana jest do rękawicy bokserskiej; auto ma wizerunek mocnego i bardzo męskiego.

W tym segmencie motoryzacyjnego rynku Nissan ma bogate doświadczenia i tradycję – koncern produkuje samochody 4x4 od ponad 50 lat (pickupy od lat 60).

Źródło: Nissan
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaecoo
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Omoda
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata