Zmiany objęły m.in. nadwozie, wnętrze, a także silnik i układ trakcyjny. Nadal jednak samochód spełnia wszelkie wymogi filozofii Nissana mówiącej, iż GT-R jest wyjątkowym samochodem sportowym, w którym każdy może czerpać radość z jazdy gdziekolwiek i kiedykolwiek.
Z zewnątrz auto wyróżnia się takimi elementami wykonanymi z włókna węglowego jak tylny spoiler czy też wloty powietrza do silnika i układu hamulcowego. Uwagę przykuwają także nowy zestaw lżejszych felg aluminiowych i przeznaczony wyłącznie dla GT-R SpecV opcjonalny kolor nadwozia o nazwie Ultimate Black Opal.
Wnętrze wersji SpecV to wyłącznie dwa fotele kubełkowe oparte na ramie wykonanej z włókna węglowego, a przygotowane przez niemiecką firmę Recaro. Samym włóknem węglowym pokryto także niektóre elementy deski rozdzielczej.
Wbrew oczekiwaniom, modyfikacje jakim poddano jednostkę napędową, można określić jako kosmetyczne. I tak zwiększono ciśnienie doładowania, a tym samym wartość momentu obrotowego, w wysokim i średnim zakresie obrotów. To zapewnia żywszą reakcję silnika na wciśnięcie pedału gazu, a także mniejsze zużycie paliwa przy spokojnej jeździe. Pozostałe modyfikacje, to nowy tytanowy układ wydechowy, a także ceramiczne tarcze hamulcowe zapewniające wysokie wartości opóźnienia.
Nissan GT-R w limitowanej wersji SpecV będzie dostępny na rynku japońskim od 2 lutego u siedmiu wybranych dilerów Nissana.
Zobacz więcej zdjęć Nissana GT-R SpecV na naszym fotoblogu.