Kazutoshi Mizuno, jeden z głównych inżynierów odpowiedzialnych za model przyznał bowiem, że SpecV to jedynie wstęp do prawdziwych emocji... Trudno sobie wyobrazić w jaki sposób japońscy specjaliści polepszą i tak już doskonałe osiągi silnika V6, ale jedno jest pewne – warto poczekać!
Tym czasem Nissan wprowadził niewielkie modyfikacje w modelu z nowego rocznika. Najwięcej zmian zaszło w 3,8-litrowym silniku V6 twin-turbo. Dzięki usprawnieniom układu elektronicznego podniesiono moc o 5 KM do 485 KM, jednak moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie 588 Nm. Jednostka napędowa jest teraz także bardziej ekonomiczna. Producent podaje, iż silnik zadowala się 8,3 l/100 km, co przy powiększonym zbiorniku paliwa z 71 do 74 litrów powinno zapewnić większy zasięg.
O lepsze właściwości jezdne dba zmodyfikowane zawieszenie, a doskonałą przyczepność zapewniają nowe opony Dunlop SP Sport 600 DSST, stworzone specjalnie dla Nissana GT-R.
Z zewnątrz GT-R 2009 wyróżnia się nowymi kolorami nadwozia oraz siedmioramiennymi obręczami ze stopów lekkich.