...o sugeruje, że pod nadwoziem kryją się dwa źródła napędu - 3,7-litrowy silnik benzynowy oraz motor elektryczny. Moment obrotowy przenoszony będzie poprzez dwa sprzęgła, z których jedno znajdzie się pomiędzy jednostką benzynową i elektryczną, a drugie pomiędzy silnikiem elektrycznym i kołami napędowymi. Taki rodzaj napędu zapewni niższe spalanie szczególnie w mieście, gdzie 370Z Hybrid będzie mógł korzystać wyłącznie z jednostki elektrycznej.
Produkcją zaawansowanych baterii litowo-jonowych zajmie się firma NEC (we współpracy z Nissanem), a opracowane przez nich rozwiązania pozwolą na podwojenie wydajności systemu w porównaniu do pojazdów hybrydowych obecnych na rynku.
Standardowa wersja Nissana 370Z dostępna jest z 3.7-litrowym silnikiem wyposażonym w system VVEL (Variable Valve Event and Lift – bezstopniowa regulacja faz rozrządu). Atutem silnika jest lepszy rozkład mocy w całym zakresie obrotów aż do czerwonego pola zaczynającego się od 7 000 obr/min. Jednostka rozwija moc 331 KM i maksymalny moment obrotowy 366 Nm.
Tutaj można zobaczyć zjdęcie Nissana 370Zw wersji hybrydowej.