...nowy system nawigacyjny Carwings HDD oraz tylny dyfuzor zapożyczony z wersji Spec-V. Jednak to co najważniejsze odczujemy dopiero podczas jazdy tym wyjątkowym autem.
Aby zapewnić jak najlepsze prowadzenie się samochodu Nissan na nowo skalibrował zawieszenie modelu GT-R tak, aby auto zapewniało większy komfort podróżowania przy jednoczesnym zachowaniu doskonałych własności układu kierowniczego i zawieszenia podczas wyczynowej jazdy. Aby tego dokonać japońscy inżynierowie utwardzili nieco przednie i tylne zawieszenie.
Topowa wersja Spec-V również nie została pominięta podczas udoskonalania. Tutaj także usztywniono zawieszenie, ale tylko z tyłu, a ponadto zastosowano opony typu High Performance firmy Dunlop, udostępniając poprzednie Bridgestone wyłącznie jako opcjonalne wyposażenie.
Na koniec w obydwu wersjach, podstawowej i Spec-V, poprawiono reakcję silnika na dodanie gazu w niskich i średnich partiach obrotowych, dzięki zastosowaniu zmodyfikowanego katalizatora stawiającego mniejszy opór gazom wylotowym.
W Japonii cena poprawionego króla "zielonego piekła" zaczyna się od 8,61 mln jenów za standardowy model, a kończy na 15,75 mln jenów za wersję Spec-V.