Plan ten został jednak zrealizowany trzy miesiące przed terminem i tuż przed rozpoczęciem Drive Electric Tour, czyli obejmującej 23 miasta trasy promującej wśród konsumentów jazdę samochodem elektrycznym.
Osiągnięcie progu 20.000 rezerwacji oznacza zakończenie pierwszej fazy wprowadzania modelu Nissan LEAF, która rozpoczęła się ponad 5 miesięcy temu. Do końca bieżącego roku dalsze rezerwacje nie będą przyjmowane. Obecnie Nissan stara się zapewnić najlepszą obsługę i zadowolenie z posiadania samochodu tym klientom, którzy już dokonali rezerwacji. Kolejna faza rezerwacji rozpocznie się w przyszłym roku, po opracowaniu dotychczasowych rezerwacji i zamówień.
W skali globalnej wpłynęło dotychczas ponad 26.000 zamówień. Liczba zamówień w przedsprzedaży w Japonii osiągnęła właśnie planowany poziom 6000. Nissan nie ogłosił jeszcze liczby zamówień złożonych w Europie, ponieważ dopiero niedawno rozpoczął przyjmowanie rezerwacji, ale zainteresowanie wśród klientów jest duże. Informacje o liczbie zamówień w Europie zostaną podane w późniejszym terminie.