silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 4 | komentarz: "niespecjalnie nowoczesny, głośny, ale jak popyla ...... i nie pali przy tym za dużo" | |
skrzynia biegów | ocena: 5 | komentarz: "głośna, ale chodzi lekko jednym paluszkiem, żadnego szarpania, w sam raz na damską rączkę" | |
układ jezdny | ocena: 4 | komentarz: "głośny, jak wszystko w nissanie, ale jeżdzę po dziurach na wsi i w mieście. Peugeot poległ po 3 tysiącach w tych warunkach" | |
układ hamulcowy | ocena: 4 | komentarz: "chwila nieuwagi i zbiórka na przedniej szybie,
tarcze do wymiany po 30 tysiącach, nie za wcześnie?" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "nie jest źle jak się człowiek przyzwyczai, że siedzi raczej wysoko" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "bez cudów, ale nie kaleczą się ręce o wypraski jak w jednym francuskim samochodzie, i w 5 roku używania wygląda ok" | |
ergonomia | ocena: 4 | komentarz: "siedzenia wyglądają jak taborety, są małe jak dla krasnoludków, ale są wygodne /jestem duża kobieta/. Mam wymagający kręgosłup, a Micrę toleruję także w trasach. siedzenie można regulować, kierownicę też, da radę ustawić wygodne zestawienie" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 4 | komentarz: "szybko się nagrzewa, a na przednią szybę trzeba mieć sposób, wentylacją ok, klima nie zabiera mocy nie pożera paliwa - w rozgrzebanym mieście z klimą, bez specjalnego oszczędzania nie palę więcej niż 6.6 - 6.7 litra, w zimie w 2006 ok 6.8 - 6.9 - przy min" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "dla kierowcy w dużym metrażu ok
dla pasażerów .... no cóż to nie jest rodzinne auto, tylko miejskie, pasażerowie przestrzeni nie mają, jeśli są więksi niż 2 latka ....." | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 3 | komentarz: "wyciszenie nieobecne, ale jest radio ...." | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "jeżdżę nieoszczędnie, ale dynamicznie - po to zapłaciłam za silnik 1.4 i nigdy /po pierwszym tysiącu/ nie palił więcej niż 6.9
wymieniłam akumulator, tarcze i klocki i jeden wahacz, a odkąd nie muszę korzystać z autoryzowanego serwisu, to w ogóle nie ko" | |
niezawodność | ocena: 4 | komentarz: "dawał popalić przez pierwszy rok - miał za słaby akumulator i głupiała elektryka, po wymianie akumulatora - spokój, a po skończeniu gwarancji i z tym związanego autoryzowanego serwisowania - święty spokój" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 3 | komentarz: "był drogi /55 tysięcy/ nie ma co czarować, że jest inaczej
na wartości stracił dramatycznie" |
|
"Wersja z silnikiem 1.4 daje dużo przyjemności z jazdy, jeśli ktoś lubi jeździć, a nie toczyć się, poza tym nie ma niespodzianek przy wyprzedzaniu, bo zawsze jest zapas mocy. Wszystko chodzi lekko, zwłaszcza cenię pod tym względem skrzynię biegów. Wszystko pod ręką, proste, czytelne, bez udziwnień.
Najgorszy w Nissanie jest serwis - poziom wiedzy i jakość obsługi, to żenada. Ale po gwarancji, po jednym przeglądzie w nieautoryzowanym serwisie - wszystko gra, wszystko uleczone. I nie trzeba już męczyć się w ASO Hurra!
Uważam, że z maluchów to najfajniejsze co można wybrać, a jeździłam Yarisem, Peugeotem, Oplem i Clio. Jak się mają Micry z mniejszymi silnikami, nie wiem, ale nie żałuję, że mam 1.4, bo nie jest paliwożercą, a ma odjazd ......
Gdyby nie fachowcy z serwisów i arogancja przykrywająca ignorację ....
" |