silnik (kultura pracy, elastyczność) | ocena: 5 | komentarz: "MOCNY I BARDZO ELASTYCZNY" | |
skrzynia biegów | ocena: 4 | komentarz: "BEZ ZARZUTU, DOBRZE ZESTROJONA" | |
układ jezdny | ocena: 5 | komentarz: "TRZYMA SIE DROGI JAK PRZYKLEJONY" | |
układ hamulcowy | ocena: 5 | komentarz: "REWELACJA" | |
widoczność | ocena: 4 | komentarz: "DO PRZODU BARDZO DOBRA, GORZEJ DO TYLU" | |
jakość wykończenia | ocena: 4 | komentarz: "BEZ ZASTRZEZEN" | |
ergonomia | ocena: 5 | komentarz: "BARDZO DOBRA" | |
wentylacja i ogrzewanie | ocena: 5 | komentarz: "WZOROWA" | |
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów | ocena: 5 | komentarz: "BARDZI DOBRA" | |
wyciszenie, akustyka wnętrza | ocena: 5 | komentarz: "CICHO JAK MAKIEM ZASIAL" | |
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania) | ocena: 4 | komentarz: "8.5 PRZY MIESZANEJ JEZDZIE" | |
niezawodność | ocena: 5 | komentarz: "" | |
stosunek ceny do jakości | ocena: 5 | komentarz: "TAKIEGI WYPOSAZENIA W STANDARDZIE NIE MA NIKT!" |
|