komentarz: "Dobra elastyczność, żadnych problemów z przyspieszaniem, a wyprzedzanie na trasie to czysta przyjemność"
skrzynia biegów
ocena:5
komentarz: "Biegi wchodzą idealnie, żadnych zgrzytów... No a co do "szóstki" na autostradzie, to przejechałem całe Niemcy od Zgorzelca do Kolonii bez zmiany biegu :))"
układ jezdny
ocena:4
komentarz: "Trzyma się drogi jak przyklejony. Ciut za twardy, jak na auto rodzinne."
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "Hamuje elegancko. Żadnych problemów."
widoczność
ocena:5
komentarz: "Dałbym tu ocenę "6", bo do przodu i na boki jest świetnie, a dzięki kamerze cofania, to widać wszystko jak na dłoni. Czasem kierowcy stojący za mną trąbią, gdy dojeżdżam do nich na centymetry... :)"
jakość wykończenia
ocena:5
komentarz: "Przy tej cenie, to nie ma się do czego przyczepić. Aha, świetnie wykonane fotele - 10 godzin jazdy non stop i czuję się jakbym właśnie wstał rano z łóżka."
ergonomia
ocena:4
komentarz: "W sumie jest OK, ale czasami mnie wkurza obsługa wycieraczek (trochę za dużo z tym zabawy)."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "Jest dobrze, ale mogłoby być lepiej - podczas jazdy we mgle parują szyby, chyba, że włączy się klimatyzację."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:5
komentarz: "Wchodzi cała rodzina i jeszcze jest mnóstwo miejsca na bagaż. Super!"
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "Żadnych negatywnych uwag."
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Silnik w dieslu spala średnio 7,0 l/100 km przy średniej prędkości 100 km/h. Czego chcieć więcej?"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Tu odpukuję w niemalowane... Jest po prostu niezawodny."
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "Za tą cenę to najlepsze auto w klasie średniej."
Podsumowanie:
"Długo myślałem jakie auto kupić w cenie do 100 tys. zł. Testowałem różne samochody, ale Primera jest po prostu najbardziej ekonomicznym i wygodnym rozwiązaniem. Jak komuś wystarcza 180 km/h na autostradzie, naprawdę dobre wykończenie w środku i mnóstwo miejsca, a do tego wyposażenie standardowe w postaci ksenonów, skrzyni 6-biegowej i kamery cofania, to nie ma lepszego wyboru. Naprawdę dużo jeżdżę (ok. 100 tys. km rocznie) i sądzę, że jeszcze długo nie zmienię auta. "