komentarz: "Ciągle pracuje bez zarzutów. 0d 90 000 na gazie!!!"
skrzynia biegów
ocena:5
komentarz: "Krótkie przełożenia, tylko poniżej -20 stopni zimna twardnieje osłona utrudniając zmiany biegów."
układ jezdny
ocena:5
komentarz: "Pokonuje płynnie żle pochylone zakręty nawet powyżej 100 km/h żadnych dziwnych ruchów!"
układ hamulcowy
ocena:5
komentarz: "Nie za mocne wspomaganie dzięki czemu można zachamowac delikatnie, a jak trzeba to "stanie dęba"."
widoczność
ocena:4
komentarz: "Słabo widac gdzie się zaczyna i kończy, ale to przecież 4,5 metra samochodu. Można się nauczyć parkować po kilku próbach."
jakość wykończenia
ocena:5
komentarz: "Nawet po 12 latach używania ciągle jak nowe. Welur trwały i ładny. Plastiki nie blakną i nie twardnieją."
ergonomia
ocena:5
komentarz: "Wszystko na swoim miejscu, w zasięgu ręki."
wentylacja i ogrzewanie
ocena:4
komentarz: "Trochę mało wydajne ogrzewanie. Ciepło dopiero po 8 minutach pracy silnika, i raczej trudno się zapocić."
przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ocena:4
komentarz: "Z przodu extra. Fotel kierowcy regulowany aż w 7 punktach!!! Wspaniałe trzymanie boczne. Z tyłu wysocy jęczą, że za krótkie siedzisko i za mało pochylone."
wyciszenie, akustyka wnętrza
ocena:5
komentarz: "Cicho aż głucho. Kilka razy myslałem: "Jakoś głośno chodzi?" ale jak się do innego przesiadłem to wiedziałem - SŁUCH MI SIĘ WYOSTRZYŁ!!!"
ekonomia (zużycie paliwa, koszty utrzymania)
ocena:5
komentarz: "Na gazie jazda prawie darmo. (7l/100 trasa i do 10l/100 W-wa) Niestety jak zawieszenie zacznie felerować po 10 latach polskich dróg to jakby tornado w kieszeni!!!"
niezawodność
ocena:5
komentarz: "Zawsze jeździ!!!"
stosunek ceny do jakości
ocena:5
komentarz: "Cena jak za lepszy kompakt, a wygoda jak w wyższej klasie średniej."
Podsumowanie:
"Polecam szczególnie wersję P10 ze względu na wspaniałe właściwości jezdne. Jednak trzeba się liczyć z wysokimi kosztami napraw. Do 12 roku eksploatacji i do 250 tys. km naprawiłem: wydech kompletny, łącznik stabilizatora tył, swożnie z przodu, łożyska alternatora, pompę wodną, uszczelkę pod pokrywą zaworów,przewody hamulcowe przód, cylinderki tył, pompkę spryskiwaczy i wiadomo co 10 000 ojej i filtry. Wstyd się przyznać ale nie wymieniłem nic w rozrządzie!!! (bo na łańcuchu chodzi jak złoto i nie do zdarcia!). Polecam wszystkim"