W ramach sesji filmowej najmocniejszy wariant Cayenne pokonał szwedzki tor Gotland Ring w ręcznie odmierzonym czasie 3:51 min; obiekt wciąż jest w budowie – częściowo pozostaje niewyasfaltowany. Hybrydowy SUV korzystał z używanych opon drogowych, a za jego kierownicą zasiadł niemiecki kierowca wyścigowy i prezenter telewizyjny Tim Schrick. O ile północny odcinek Gotland Ringu o długości 3,2 km został już wyasfaltowany i normalnie funkcjonuje, to 4,2-kilometrowy południowy odcinek nadal pokrywa tylko żwir.
Cayenne Turbo S E-Hybrid: zużycie paliwa w cyklu łączonym 3,7-3,9 l/100 km, zużycie energii elektrycznej w cyklu łączonym 18,7-19,6 kWh/100 km, emisja CO2 w cyklu łączonym 85-90 g/km
Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid
Wartości zużycia paliwa i emisji CO2 zostały obliczone zgodnie z nową procedurą WLTP (Worldwide Harmonised Light Vehicle Test – światowa zharmonizowana procedura badania lekkich pojazdów). Aktualnie wciąż muszą być określane uzyskane na tej podstawie wartości NEDC; nie są one jednak porównywalne z wartościami uzyskanymi w oparciu o poprzednio stosowaną procedurę pomiarową NEDC.