Nakładki na zderzak, nowe dwupłatowe skrzydło z tyłu, zmodyfikowana maska silnika i wyrazisty tylny spojler nadają sylwetce 911 Turbo jeszcze bardziej dynamicznego wyglądu.
Centrum badań Porsche mieszczące się w Weissach przeprowadziło wiele testów w tunelu aerodynamicznym, aby zastosowane nowe elementy jak najlepiej wpłynęły na aerodynamikę auta. Najważniejszym celem było poprawienie prowadzenia pojazdu przy dużych prędkościach przy jednoczesnym zachowaniu współczynnika oporu powietrza na poziomie 0,31 Cx.
Zoptymalizowano sposób, w jaki powietrze opływa pojazd, co dało efekt w postaci lepszego docisku na osi przedniej i tylnej, a co za tym idzie bardziej stabilną jazdę, nawet przy dużych prędkościach.
Ze względu na doskonałe skoordynowanie elementów są one sprzedawane wyłącznie w komplecie, w cenie 4500 euro netto. Zestaw do używanego auta kosztuje 4100 euro (bez kosztów montażu i lakierowania).