MotoNews.pl

Porsche Carrera GT od Edo Competition

Porsche Carrera GT od Edo Competition18.12.2007
Carrera GT należy do wąskiego grona superaut. Wielu podpisałoby nawet pakt z diabłem, żeby mieć je w garażu. Są również tacy dla których wersja seryjna nie jest wystarczająco szybka i ekskluzywna.

Porsche Carrera GT od Edo Competition 1Należy do nich firma Edo Competition - tuner z Achlen, znany na świecie z przeróbek najdroższych i najrzadszych aut świata. Maserati MC12 o mocy 770 KM, a może 880-konne Ferrari Enzo?

Dla specjalistów z Edo Competition nie ma rzeczy niemożliwych, podobnie jak dla klientów tunera nie ma sum, których nie mogliby zapłacić za przeróbkę swojego auta. Wspaniała Carrera GT zniknęła z oferty firmy Porsche w ciągu zaledwie kilku miesięcy. Powód? Planowane 1220 egzemplarzy tego bolidu rozeszło się wśród sławnych i bogatych niemal na pniu!

Silnik Carrery GT to istne dzieło sztuki - 5.7-litra pojemności, 10 cylindrów w układzie V i 612KM. Czego można chcieć więcej? Oczywiście, więcej mocy!

Porsche Carrera GT od Edo Competition 2 Dlatego Edo proponuje jej wzrost i to spory. W zależności od życzeń nabywcy, jego Carrera GT może dysponować mocą 670, 715, lub nawet 770 KM! Aby wykrzesać aż tyle dodatkowych koni pod maską, tuner zmienił oprogramowanie silnika, zamontowałukład dolotowy z nowymi kolektorami i sportowe filtry powietrza. Sam układ wydechowy ze stali nierdzewnej waży o 18 kg mniej od seryjnego i powoduje wzrost mocy o 25 KM. Z tyłu zamontowano płat dociskowy wykonany w całości z karbonu. Zresztą z tego materiału powstały również inne elementy poprawiające aerodynamikę.

Carrera GT od Edo posiada regulowane w trzech pozycjach zawieszenie firmy KW. Jako opcja dostępny jest też system automatycznego podnoszenia i opuszczania nadwozia. Przydatny przy przejazdach przez "śpiących policjantów" i najazdach na krawężniki.

Porsche Carrera GT od Edo Competition 3 Optymalną kontrolę i przyczepność zapewnia komplet opon Pirelli Sport Cup w rozmiarze 265/35 18 z przodu i 345/30 18 ZR na tylnej osi.

Cena przeróbek Edo podawana jest przez niemieckiego tunera wyłącznie właścicielom modelu Carrera GT. Na rynku w tym specyficznym segmencie nie ma zbyt wiele konkurencji. Przeróbki modelu Carrera GT oferuje wyłącznie TechArt i Gemballa. W obu przypadkach ich koszt waha się w granicach ćwierć miliona euro.

Źródło: Edo, informacja Moto Target
wybierz inną markę ...
  • wybierz inną markę ...
  • Najpopularniejsze
  • Abarth
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • BYD
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Dodge
  • DS Automobiles
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Isuzu
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Leapmotor
  • Lexus
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo
  • Pozostałe marki
  • Bugatti
  • Cadillac
  • Daewoo
  • Daihatsu
  • Hummer
  • Lada
  • Lincoln
  • Lotus
  • McLaren
  • Pagani
  • Rover
  • Saab
  • Tata