...czyli o osiem KM więcej, niż dotychczasowe wersje S. Oba modele z ekskluzywnym wyposażeniem podkreślonym charakterystyczną stylistyką, będą dostępne na rynku od początku września.
Ponieważ wszystkie samochody ze specjalnych serii Cayman S Porsche Design Edition 1 i Boxster RS 60 Spyder zostały już sprzedane, Porsche postanowiło wprowadzić nowe modele, bazujące na wielokrotnie nagradzanych Boxsterze S i Caymanie S. Ten roadster został przed kilkoma tygodniami wybrany przez czytelników czasopisma "sport auto" najbardziej sportowym kabrioletem w swojej klasie. W ankiecie przeprowadzonej przez amerykański instytut badania rynku J.D.Power Porsche Boxster zajął pierwsze miejsce w swojej kategorii.
W Boxsterze S Porsche Design Edition 2 pojawiły się nowe akcenty. Kolor biały Carrara, będący od dawna częścią palety kolorów Porsche, został w nowym Boxsterze jeszcze bardziej podkreślony: seryjne 19-calowe obręcze kół SportDesign, boczne wloty powietrza, konsola środkowa oraz tarcze trzech okrągłych instrumentów są również pokryte lakierem w białym kolorze. Sportowe, popielate pasy na nadwoziu oraz czerwone światła tylne podkreślają jaskrawą biel lakieru. Wyjątkowy dodatek – zaprojektowany specjalnie dla tego Boxstera męski zegarek "Edition 2 Chronograph" z kolekcji Dashboard z białą tarczą nawiązuje do bieli obrotomierza i prędkościomierza. W pełni klasyczne są natomiast kolory dachu i seryjnych skórzanych obić: szare oraz czarne.
Cayman S Sport jest bardziej kolorowy. Seryjnie dostępny jest w kolorach GT3 – pomarańczowym i zielonym z nazwą modelu na bokach; można jednak wybrać także kolor czarny, czerwony Indisch, żółty Speed i biały Carrara, a za dopłatą – srebrny Arktis. Podobnie jak w GT3 obręcze kół, lusterka zewnętrzne i kratki wlotu powietrza w kolorze czarnym tworzą sportowy kontrast, który podkreślony jest także we wnętrzu przez czarny pakiet stylistyczny. Obok sześciocylindrowego silnika typu bokser o mocy 303 KM niepowtarzalną dynamikę jazdy zapewniają również montowany seryjnie Porsche Active Suspension Management (PASM) z obniżonym o dziesięć milimetrów zawieszeniem oraz pięciomilimetrowe dystanse pod 19-calowymi kołami SportDesign.
Seryjne reflektory bi-ksenonowe, pakiet Sport-Chrono oraz sportowe fotele stanowią uzupełnienie świadomie sportowego wyglądu w stylu GT3, obejmującego zaróżno sportowy układ wydechowy z podwójną rurą wydechową jak i materiał Alcantara na drąŻku zmiany biegów, hamulcu ręcznym oraz wieńcu kierownicy GT3.
Te specjalne wersje Boxstera S i Caymana S są produkowane w ekskluzywnej, limitowanej serii, o czym świadczy plakietka na pokrywie schowka. Po doświadczeniach z Caymanem S Porsche Design Edition 1 i Boxsterem RS 60 Spyder Porsche spodziewa się dużego zainteresowania tymi modelami. Boxster S Porsche Design Edition 2 zostanie wyprodukowany w ilości ograniczonej do 500 sztuk, a Cayman S Sport w liczbie 700 sztuk