W skład pakietu L4 700/750 wchodzą turbosprężarki VTG V3, nowe chłodnice powietrza doładowującego zmieniony układ wydechowy oraz nowe oprogramowanie komputera sterującego pracą silnika. Samochód z pakietem zwiększającym moc został przetestowany przez zespół ekspertów z firmy SPI na specjalnym torze w wyścigu na ¼ mili.
Ze standardowymi, 19-calowymi obręczami aluminiowymi obutymi w opony Michelin PS2 samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w około 2,5 sekundy, a dystans ¼ mili pokonuje w 11,25 sekundy! Prędkość, jaką przerobione Porsche osiąga na końcu prostej to 208 km/h.
Firma SPI zasłynęła już wcześniej z projektu o nazwie Sledgehammer, czyli ekstremalnego Porsche o mocy 1 000 KM, zdolnego pokonać ćwierć mili w 9,8 sekundy! Jak przyznaje Tym Switzer, założyciel firmy, tak ogromna moc nie jest dla każdego i dlatego powstał pakiet L4 700/750. Auta o i tak ogromnej mocy, ale wyposażone w przekładnie Tiptronic lepiej spisują się w ruchu ulicznym i są łatwiejsze w okiełznaniu.
Podniesienie mocy w Porsche 997 do 750 KM wiąże się z wydatkiem rzędu 18 450 dolarów, a to i tak dużo mniej, niż tuner żąda za zwiększenie mocy do 1 000 KM (50 000 dolarów).
Tutaj można zobaczyć wideo z testów Porsche L4 700/750 na torze.