...będzie o 40 mm krótsze i o 20 mm niższe od „starego” Cayenne. Zgodnie z panującą modą przednie reflektory otrzymają także zintegrowane diody LED, które będą służyły jako światła do jazdy dziennej.
Wnętrze będzie nawiązywało wystrojem do modelu Panamera, co oznacza, że znajdzie się tu rozbudowana konsola centralna z dużym ekranem systemu multimedialnego.
Cayenne będzie również pierwszym Porsche dostępnym w wersji hybrydowej. Pod maską znajdzie się 3-litrowy silnik V6, a we wnęce na koło zapasowe akumulator o mocy 38 kW.
W gamie jednostek napędowych pojawi się także silnik V8 o pojemności 4,8-litra oraz motor twin-turbo V8 4,8-litra, który napędza Porsche Panamerę Turbo.
Dla wielbicieli silników wysokoprężnych przewidziano jednostkę V6 TDI o mocy 236 KM i maksymalnym momencie obrotowym 550 Nm.